• Kheb zojuist de schrik van mijn leve gehad ö kwouw de badkamer in gaan zie ik naast het toillet een grote harige vieze spin zitte zo een augustus spin..ik ben nog nooit zo hard lopend en zo hard kressend de badkamer uit gelope ö én men hart ga nog tekeer ö

    Spin?? oeee vet
    Moet je zon elektrsies insecten ding kopen en dat doe je dan tegen die spin aan en dan gaan al die poten omhoog staan en zie je zoon stroom geluid en brandlucht xD

    hahaha wat cool maar da moet je met vliegen doen. Ik deed altijd vliegen bakkenxD


    Sharon<3Moos

    Ik had een tijdje geleden dat een een hele grote harige dikke spin op de drempel van mn kamer zat! Ik ga gillen maar t helpt niet want dr is niemand thuis... :'(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...........)
    gaat ge mij dan misse ? :D


    Heel hard :(

    aaah sielig:O ik was toen geschrokken omdat ik bij me oma was ennaar onder liep en toen zat er een dikke vette wolfsspin op de muur. Ik had wel ff geschreeuwt maar laterna zat de wolsspin in een potxD


    Sharon<3Moos

    iewwlll ik heb het net opgezocht op google wolf spin whaaaaaaaaaahh zo engg..:|


    Nvt

    haha ik heb hem in het egt gezien wie wilt een wolfsspin in het egt zienxD


    Sharon<3Moos

    ieehhhwwll nee dankje ik vond hem op een plaatje al eng genoeg :S nu blijf hij dagen in me mond zitten :S:(.


    Nvt

    ieuw heb een hekel aan spinnen


    I need you like a heart needs a beat

    ik nie haha


    Sharon<3Moos

    heu?


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb geen hekel aan spinnen ik pest meestal de personen die bang zijn voor spinnen haha xD


    Sharon<3Moos

    my gott tis maar een spinnetje--'

    geen krokodil xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Weetje ik ben een vaag kind, in dierentuinen en dierenwinkels durf ik wel vogelspinnen vast te houden, maar als ik ze in huis zie ben ik als de dood voor normale spinnen. :8 Ik weet ik ben raar!:X


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Lekker man :P.

    Ik had er ooit zo'n een op mijn bureau en pakte hem op en gooide hem zo door het raam xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D