• De eerste week van school zei een vriendin me dat ik er eens op moest letten dat mijn leerkracht geschiedenis/godsdienst veel verkleinwoorden gebruikt en ik het moest tellen.
    Vandaag kwam het er eindelijk van: ik nam mezelf voor om zijn woorden nauwlettend in de gaten te houden en elke keer dat hij een verkleinwoord, dat wel degelijk verkleind was (beetje, meisje, etc. telde ik dus niet mee), gebruikte, een streepje te zetten.

    Het meisje naast mij vroeg zich af wat al die streepjes waren, dus vertelde ik het. Als hij heel veel verkleinwoorden na elkaar gebruikte, moesten we altijd heel hard lachen en als ik niet had gehoord dat hij een verkleinwoord gebruikte, zei ze het tegen mij. Waarschijnlijk hebben we niet alle verkleinwoorden geteld, maar toch wel heel veel.

    Op 35 minuten (het duurt een kwartier vooraleer iedereen stil is en de les kan beginnen bij ons in de klas :'D) heeft die leerkracht weliswaar 96 verkleinwoorden gebruikt. _O_


    Only losers can act the way you do

    Wtf XD

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 okt 2010 - 22:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha wat een held.

    Wij hadden een stage voor Frans ooit en die zij echt heeeeeel vaak 'uh'. Dus wij gingen turven en kwamen op 206 keer in 1 les. Prachtig XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Haha wat een held.

    Wij hadden een stage voor Frans ooit en die zij echt heeeeeel vaak 'uh'. Dus wij gingen turven en kwamen op 206 keer in 1 les. Prachtig XD
    Zij is pas een heldin! _O_

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 22:46 ]


    Only losers can act the way you do

    Oh, dat ga ik dus ook eens proberen.(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Oh, dat ga ik dus ook eens proberen.(krul)
    Je moet eens goed opletten en kijken of er een leerkracht iets specifieks heel veel doet, dat moet je dan gaan tellen. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Dat ging ik ook bij mijn GS-leraar doen, maar dan inplaats van de verklein-woorden te tellen - gingen we tellen hoe vaak hij uhh zei.
    In 50 minuten heeft mijn GS-leraar 381 keer uhh gezegt. -.-'


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    Dat ging ik ook bij mijn GS-leraar doen, maar dan inplaats van de verklein-woorden te tellen - gingen we tellen hoe vaak hij uhh zei.
    In 50 minuten heeft mijn GS-leraar 381 keer uhh gezegt. -.-'
    Moet vast lastig zijn, zo'n leerkracht die anders dan 'uh' zegt. (':


    Only losers can act the way you do

    Amistad schreef:
    Wtf XD


    (Be)lieve in (you)rself

    HAHA geweldig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wij hebben dat een keer gedaan met onze geschiedenis stagair, die de hele tijd zijn hand door zijn haar haalt op zo'n manier waarvan het vet word.
    Dus gingen we tellen: 56 keer in één les. :'D

    En we hadden ook een keer een discussie met hem of er nou wel of geen vraagteken achter een stelling hoort. (Hij geloofde serieus van wél :'D)


    Hope goes lost but never dies.

    Haha geweldig.
    Onze frans lerares zegt bij elke fout die je maakt: "Pak een totempaal en ren een rondje want dat was Indianen taal"
    :c


    Falling feels like flying, until you hit the ground.

    Een jongen bij ons in de klas haalt heel vaak zijn hand door zijn haar, dus wij tellen haha, en het was in een les iets van 70 keer :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Haha :'D

    Wéjoo. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hahaha, als je er echt op gaat letten word het echt vet vervelend.Maar wel geniaal dat je het hebt bijgehouden!


    Everything is worse without music.