• De eerste week van school zei een vriendin me dat ik er eens op moest letten dat mijn leerkracht geschiedenis/godsdienst veel verkleinwoorden gebruikt en ik het moest tellen.
    Vandaag kwam het er eindelijk van: ik nam mezelf voor om zijn woorden nauwlettend in de gaten te houden en elke keer dat hij een verkleinwoord, dat wel degelijk verkleind was (beetje, meisje, etc. telde ik dus niet mee), gebruikte, een streepje te zetten.

    Het meisje naast mij vroeg zich af wat al die streepjes waren, dus vertelde ik het. Als hij heel veel verkleinwoorden na elkaar gebruikte, moesten we altijd heel hard lachen en als ik niet had gehoord dat hij een verkleinwoord gebruikte, zei ze het tegen mij. Waarschijnlijk hebben we niet alle verkleinwoorden geteld, maar toch wel heel veel.

    Op 35 minuten (het duurt een kwartier vooraleer iedereen stil is en de les kan beginnen bij ons in de klas :'D) heeft die leerkracht weliswaar 96 verkleinwoorden gebruikt. _O_


    Only losers can act the way you do

    wij hadden ook een stagiaire voor ak, en die zei in een half uur 113 keer uh...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    haha

    Haha, ik heb ook een leerkracht die dat doet, maar niet zoveel.
    Maar vorig jaar had ik een leerkracht die altijd vanalles ertussen zei zoals 'Kom op, niet babbelen' en dat zei ze op een half uur 25 keer. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ahaha
    wij hadden op de basisschool een leraar die de hele tijd klopt als een bus zei, ik geloof dat hij het wel 50x in een les zei.
    en tijdens een spreekbeurt in het frans vorig jaar bij een jongen; hoe noem je dat? binnen 10 minuten 30x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zoiets hebben wij ooit ook gedaan. Onze geschiedenisleraar zegt heel vaak UHHHHHHH (keihard en heel lang +/- 1 minuut). Dat zei hij 20x in een 40 minuten les.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Amistad schreef:
    Wtf XD


    They fell in love, didn't they?

    hahaha daar ga ik ook eens op letten :P


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    haha. dat zijn meer dan 2 verkleinwoorden per minuut _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahaha, mijn lerares Aardrijkskunde doet dat ook!
    Mja, ze is gewend om aan jongere kinderen les te geven en nu staat ze voor een zesde middelbaar, maar spreekt ze ons aan als negenjarigen... :'D

    We tellen het ook altijd. :3

    Jij hebt wat met leraren zeg. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zo heb ik eens een leerkracht wiskunde gehad die smakte in de les. En dat was ook veel..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn wiskundeleraar verkleint ook alles ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn leraar van groep 8 zei altijd op een gegeven moment, heel grappig als je erop let.
    Heel veel mensen zeggen midden in een verhaal heel veel 'hoe heet het, uh'


    Your make-up is terrible

    Lipsy schreef:
    Oh, dat ga ik dus ook eens proberen.(krul)


    ik ook ^^


    today is where the book begins,the rest is still unwritten

    Nightshade schreef:
    Wij hebben dat een keer gedaan met onze geschiedenis stagair, die de hele tijd zijn hand door zijn haar haalt op zo'n manier waarvan het vet word.
    Dus gingen we tellen: 56 keer in één les. :'D

    En we hadden ook een keer een discussie met hem of er nou wel of geen vraagteken achter een stelling hoort. (Hij geloofde serieus van wél :'D)



    56 keer!!! wie zit zoo vaak door zij haar!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor