• Vaak als ik de reacties op stellingen lees, zie ik hoe oppervlakkig jullie zijn. De bedoeling van die stellingen is dat jullie dieper nadenken, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens. Het is vaak 'mee eens' of 'oneens' omdat mensen het heel oppervlakkig lezen en niet dieper nadenken. Haha, hopelijk begrijpen jullie me.
    En dan nog wat, er wordt veel gezegd dat de stelling dom zijn de laatste tijd, nou, bedenk zelf eens wat.


    Your make-up is terrible

    Ik denk er altijd wel diep over na. En dan is mijn conclusie oneens of eens en dan zet ik gewoon mijn conclusie neer in plaats van mijn hele verhaal.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik uit alleen mijn mening. Ik ga niet helemaal nadenken daarvoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hé joh, niet iedereen over één kam scheren. 8D
    Ik heb volgens mij nog nooit alleen 'eens' of 'oneens' neergezet. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik uit alleen mijn mening. Ik ga niet helemaal nadenken daarvoor.
    idd, als ik er over ga nadenken dan is het mijn mening niet meer.
    En waarom zou ik een stelling verzinnen als ik een andere stelling dom vind? Ik hoef niet persé te weten wat anderen van mijn mening vinden


    Today will be Girl's Day party with you~

    De mensen die lopen te klagen dat de stellingen dom zijn de laatste tijd, moeten inderdaad gewoon hun mond houden of zelf een stelling bedenken. Maar als ik een stelling lees en daarop reageer, zeg ik wat ík vind. En je hoeft denk ik niet perseé dieper na te denken. Je moet bij een stelling jouw mening duidelijk maken en argumenten geven waarom je die mening hebt.

    Tenminste, zo denk ik erover(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)idd, als ik er over ga nadenken dan is het mijn mening niet meer.
    En waarom zou ik een stelling verzinnen als ik een andere stelling dom vind? Ik hoef niet persé te weten wat anderen van mijn mening vinden


    Dat is het nou juist, mensen vormen eerst hun mening en dan pas zoeken ze argumenten ervoor, als ze die al zoeken.
    Als je de stelling dom vind en geen andere wilt bedenken, hou je mening dan ook lekker voor je over die stelling.


    Your make-up is terrible

    Sardonyx schreef:
    De mensen die lopen te klagen dat de stellingen dom zijn de laatste tijd, moeten inderdaad gewoon hun mond houden of zelf een stelling bedenken. Maar als ik een stelling lees en daarop reageer, zeg ik wat ík vind. En je hoeft denk ik niet perseé dieper na te denken. Je moet bij een stelling jouw mening duidelijk maken en argumenten geven waarom je die mening hebt.

    Tenminste, zo denk ik erover(krul)


    Ja, maar als je argumenten geeft voor je mening moet je erover nadenken en veel mensen doen dat niet. Dus alleen 'eens' of 'oneens'


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar als je argumenten geeft voor je mening moet je erover nadenken en veel mensen doen dat niet. Dus alleen 'eens' of 'oneens'


    Ja, dat is ook weer zo. Maar ik denk ook dat veel users alleen 'eens' of 'oneens' typen omdat ze geen zin hebben om een heel verhaal te typen :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zet altijd mee eens of oneens en dan waarom erbij ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar als je argumenten geeft voor je mening moet je erover nadenken en veel mensen doen dat niet. Dus alleen 'eens' of 'oneens'


    Hoe weet jij nou of die mensen daar over nadenken?
    Ze kunnen er ook eerst een hele tijd over hebben zitten nadenken en dan hebben geplaatst dat ze het er mee eens zijn of oneens, ze moeten er toch niet een heel verhaal bij zetten? :'D

    als ze niet dezelfde mening hebben als jou betekend niet dat ze niet nadenken (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook weer zo. Maar ik denk ook dat veel users alleen 'eens' of 'oneens' typen omdat ze geen zin hebben om een heel verhaal te typen :'D


    Ja dat heb ik ook wel eens hoor 8D Maar ik heb ook wel eens gezien: Ja duh.
    Nou, waarom is het dan zo logisch als anderen het er niet mee eens zijn?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik ook wel eens hoor 8D Maar ik heb ook wel eens gezien: Ja duh.
    Nou, waarom is het dan zo logisch als anderen het er niet mee eens zijn?


    Omdat die persoon dat logisch vindt? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Hoe weet jij nou of die mensen daar over nadenken?
    Ze kunnen er ook eerst een hele tijd over hebben zitten nadenken en dan hebben geplaatst dat ze het er mee eens zijn of oneens, ze moeten er toch niet een heel verhaal bij zetten? :'D

    als ze niet dezelfde mening hebben als jou betekend niet dat ze niet nadenken (':


    Ik zeg helemaal niet dat als ze niet dezelfde mening als mij hebben dat ze dan niet nadenken hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is het nou juist, mensen vormen eerst hun mening en dan pas zoeken ze argumenten ervoor, als ze die al zoeken.
    Als je de stelling dom vind en geen andere wilt bedenken, hou je mening dan ook lekker voor je over die stelling.

    Als die mensen zo hun mening vormen moeten ze dat toch zelf weten?
    Jij bepaalt niet wat ik doe/moet doen. Ik snap dat het je irriteert, maar jij hoeft niet aan mij te vertellen wat ik moet doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Rooftops schreef:
    (...)

    Omdat die persoon dat logisch vindt? :'D


    Zoooo oppervlakkig.


    Your make-up is terrible