• Ja, ik heb jullie hulp nodig.
    Kijk, zoals jullie misschien wel weten ga ik naar Katy Perry. Mijn papa wilt mij brengen en halen en mijn mama gaat mee zodat hij niet heel de tijd alleen in Brussel zit, want het is best wel een eind rijden.
    Maar dan zijn er vanachter dus nog 3 plaatsen vrij in de auto. Ik, Britt en nog iemand.
    Dat is net het probleem. Er zijn nog twee mensen die mee willen.
    Lothar: Hij wou eerst niet eens mee toen we zeiden dat we 3/4 de van zijn ticket gingen betalen. (Eerst hadden we geen vervoer en zo probeerde we het voor elkaar te krijgen dat zijn vader ging rijden). Maar gisteren stuurde ik dus dat mijn papa al ging rijden en dan zei hij dat hij maandag wel 40 euro ging meenemen zodat hij ook mee kan gaan. Hij kent niet eens liedjes van haar zei hij gisteren nog. Enkel I Kissed A Girl en nog een ander waarvan hij de titel niet eens meer kende. Maar hij is wel één van beste vrienden.
    En
    Elin: Zij is wel fan van Katy Perry en wil vet graag gaan al van het begin. Maar haar ken ik dan weer niet zo goed tegen over Lothar.

    Dus nu weet ik niet wie ik moet laten gaan. Lothar, die eigelijk Katy Perry niet eens kent, maar hij is wel één van mijn beste vrienden of Elin die wel fan is?

    Edit: Ik heb aan Lothar gevraagd of hij niet naar All Time Low wilt in plaats van Katy Perry. Hij wilt persé naar een concert nog een keer, dus. En het kost ook veel minder en dan leert hij ook nog een nieuwe muziek kennen. Nu hopen dat hij ze goed vind. Hij gaat er één van de dagen naar luisteren.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 13:59 ]


    Some people make the world special just by being in it

    maar als je met hun gaat, en zij moeten ook in de auto moet dan hoeft je moeder toch niet mee? of mis ik nu iets? :S

    + Het feit dat Elin een goede vriendin is van mij.


    We'll never be as young as we are tonight

    Lothar.
    omdat hij je betere vriend is, en er toch lol mee maakt, meer dan met Elin. Ik weet dat het rot tegenover haar is...
    Maar toch.
    Maar laat hem luisteren naar Katy Perry...

    maar misschien moeten jij en britt dan beslissen?
    nu voel ik me echt een bitch. dit is echt een moeilijke keuze

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 21:58 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zou aan Lothar vragen of hij/zij(???) het erg zou vinden alsie niet mee zou kunnen.
    Ik denk dat hij het heus wel begrijpt, zeker als hij niet echt een fan is...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hm... K denk tog dat met Elin leuker zal zijn, omdat ze ook fans is, Hm.... moeilijke keuze, want Lothar is dan weer m goeie vriend Hm...

    K denk tog Elin :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Hel schreef:
    maar als je met hun gaat, en zij moeten ook in de auto moet dan hoeft je moeder toch niet mee? of mis ik nu iets? :S

    Mijn moeder gaat mee om mijn vader heel de avond te vergezellen wat ik wel normaal vind. Zou jij het anders leuk vinden om heel de avond alleen in Brussel rond te hangen? ( :


    Some people make the world special just by being in it

    Elin die wel fan is.
    Want met Lothar kun je nog wel een keer iets anders doen, hij is geen fan, het zal hem dus ook wel niet zo uit maken.
    Elin wilt écht gaan.
    Dan maak je haar ineens ook héél gelukkig.(krul)


    effort never betrays you

    Ik ben bang dat Lothar boos gaat zijn, of teleurgesteld. En dat ik dat nog lang ga mogen horen.


    Some people make the world special just by being in it

    Lipsy schreef:
    Elin die wel fan is.
    Want met Lothar kun je nog wel een keer iets anders doen, hij is geen fan, het zal hem dus ook wel niet zo uit maken.
    Elin wilt écht gaan.
    Dan maak je haar ineens ook héél gelukkig.(krul)


    oke daar heb je een punt. maar alsnog.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 22:01 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Alyssicious schreef:
    Ik ben bang dat Lothar boos gaat zijn, of teleurgesteld. En dat ik dat nog lang ga mogen horen.

    Soms volg ik jou niet. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Mindfuck schreef:
    (...)
    Soms volg ik jou niet. :'D

    Omdat ik zeg dat ik een hekel heb aan Lothar? :'D Ja, die periode is weer even om. Ik weet het (a)


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Omdat ik zeg dat ik een hekel heb aan Lothar? :'D Ja, die periode is weer even om. Ik weet het (a)

    O goed.
    Laat me in het vervolg op tijd weten in welke periode je zit, haha. ;D

    We have problems.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alyssicious schreef:
    Ik ben bang dat Lothar boos gaat zijn, of teleurgesteld. En dat ik dat nog lang ga mogen horen.


    Alssie echt een hele goede vriend is dan zal hij heus niet boos zijn hoor! Als je het maar aardig brengt. :3

    Maar ik ken hem natuurlijk niet, dus ik kan het ook fout hebben... :X


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mindfuck schreef:
    (...)
    O goed.
    Laat me in het vervolg op tijd weten in welke periode je zit, haha. ;D

    We have problems.

    BRITT, ik heb een idee! Hij stuurde naar mij dat hij echt nog eens naar een concert wou en blablabla. Als we nu eens vragen of hij mee naar All Time Low gaat? Dat kost al minder en dan kan Elin met ons mee? En dan leert hij nog eens leuke muziek kennen!


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    Ik ben bang dat Lothar boos gaat zijn, of teleurgesteld. En dat ik dat nog lang ga mogen horen.

    Je kan hem toch vertellen dat...
    Wel, als er iets is van iemand waarvan hij fan is, dan wilt hij dat toch ook niet missen?
    Dan begrijpt hij vast wel dat dat voor Elin ook zo is?
    En dan hoeft hij dus ook niet boos te zijn.
    (krul)


    effort never betrays you