• Ja, ik heb jullie hulp nodig.
    Kijk, zoals jullie misschien wel weten ga ik naar Katy Perry. Mijn papa wilt mij brengen en halen en mijn mama gaat mee zodat hij niet heel de tijd alleen in Brussel zit, want het is best wel een eind rijden.
    Maar dan zijn er vanachter dus nog 3 plaatsen vrij in de auto. Ik, Britt en nog iemand.
    Dat is net het probleem. Er zijn nog twee mensen die mee willen.
    Lothar: Hij wou eerst niet eens mee toen we zeiden dat we 3/4 de van zijn ticket gingen betalen. (Eerst hadden we geen vervoer en zo probeerde we het voor elkaar te krijgen dat zijn vader ging rijden). Maar gisteren stuurde ik dus dat mijn papa al ging rijden en dan zei hij dat hij maandag wel 40 euro ging meenemen zodat hij ook mee kan gaan. Hij kent niet eens liedjes van haar zei hij gisteren nog. Enkel I Kissed A Girl en nog een ander waarvan hij de titel niet eens meer kende. Maar hij is wel één van beste vrienden.
    En
    Elin: Zij is wel fan van Katy Perry en wil vet graag gaan al van het begin. Maar haar ken ik dan weer niet zo goed tegen over Lothar.

    Dus nu weet ik niet wie ik moet laten gaan. Lothar, die eigelijk Katy Perry niet eens kent, maar hij is wel één van mijn beste vrienden of Elin die wel fan is?

    Edit: Ik heb aan Lothar gevraagd of hij niet naar All Time Low wilt in plaats van Katy Perry. Hij wilt persé naar een concert nog een keer, dus. En het kost ook veel minder en dan leert hij ook nog een nieuwe muziek kennen. Nu hopen dat hij ze goed vind. Hij gaat er één van de dagen naar luisteren.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 13:59 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Lipsy schreef:
    (...)
    Je kan hem toch vertellen dat...
    Wel, als er iets is van iemand waarvan hij fan is, dan wilt hij dat toch ook niet missen?
    Dan begrijpt hij vast wel dat dat voor Elin ook zo is?
    En dan hoeft hij dus ook niet boos te zijn.
    (krul)

    Hij begrijpt het niet, want hij weet dat Elin mee wilt en dat zij fan is.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou Elin meenemen, als Lothar een goede vriend van jouw is begrijpt hij het heus wel als jij het uitlegt toch?

    Xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ik zou denk ik toch Elin doen. Lothar wou eerst niet eens mee en hij is geen fan.
    Of. Je neemt ze geen van beiden mee?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 22:12 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    I'd say Elin. Same reasons as above.


    The only hope for me is you.

    Neem degene mee die in de eerste plaats meeging ? ;d
    Dus als je er pas later achterkwam dat Elin meewou, neem Lothat dan mee, want die ging eerst al mee, of andersom.
    Of kan anders 1 van die twee niet zelf komen ? ;D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 22:15 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Neem degene mee die in de eerste plaats meeging ? ;d

    Haha, ik had eerst gezegd dat ze het zelf moesten uitvechten. Dus als je maandag in school mensen ziet vechten. :'D Die Elin antwoordde daarstraks echt kei bitchy dat ze dat wel van plan was. Haha :'D Al was het wel een grapje. Hoop ik. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Strobelight schreef:
    Neem degene mee die in de eerste plaats meeging ? ;d
    Dus als je er pas later achterkwam dat Elin meewou, neem Lothat dan mee, want die ging eerst al mee, of andersom.
    Of kan anders 1 van die twee niet zelf komen ? ;D

    We gaan vast zelf gaan met de trein. Vanwege de file die we echt altijd hebben met concerten. Maar terug hebben we geen ander vervoer dan mijn papa. Dat is dus het probleem. En ja, Elin wou altijd al mee. Maar Lothar zei eerst dat hij mee ging met onze auto. Gosh :'D Ik denk dat ik Elin maar ga laten meegaan.


    Some people make the world special just by being in it

    Elin for sure. Hit 'er up before it's too late.


    Hat0rz hate the one and only Jet Star.

    I think Elin would be a good choice.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Alyssicious schreef:
    (...)
    We gaan vast zelf gaan met de trein. Vanwege de file die we echt altijd hebben met concerten. Maar terug hebben we geen ander vervoer dan mijn papa. Dat is dus het probleem. En ja, Elin wou altijd al mee. Maar Lothar zei eerst dat hij mee ging met onze auto. Gosh :'D Ik denk dat ik Elin maar ga laten meegaan.

    Haha, anders als je Elin meeneemt, en Lothar wil persé mee, kunnen zijn ouders hem dan niet komen halen ? Of een taxi haha ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Haha, anders als je Elin meeneemt, en Lothar wil persé mee, kunnen zijn ouders hem dan niet komen halen ? Of een taxi haha ;D

    Taxi kost bijna 100 euro ö En ja, zijn ouders kunnen wel. Maar dan gaan ze zeggen dat hij niet mag volgens mij. Helemaal in Brussel waar het altijd file is ö Vorige keer waren we 3 uur onderweg. Dus ik vrees er voor.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou Elin meenemen. Zij is tenminste fan. En die jongen is niet zo'n geweldige beste vriend als hij boos wordt, lijkt me?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Alyssicious schreef:
    (...)
    BRITT, ik heb een idee! Hij stuurde naar mij dat hij echt nog eens naar een concert wou en blablabla. Als we nu eens vragen of hij mee naar All Time Low gaat? Dat kost al minder en dan kan Elin met ons mee? En dan leert hij nog eens leuke muziek kennen!

    Ja!


    We'll never be as young as we are tonight

    Mindfuck schreef:
    (...)
    Ja!

    Ik heb gestuurd. Maar hij leest het vast pas vanacht omdat hij vast aan het werken is, hé.
    En nu aan de reacties die ik in dit topic krijg, wil ik zeker Elin meenemen.
    Ik heb mijn mama haar mening ook gevraagd, en aan die van haar beste vriendin ook. Ze zeiden ook Elin.


    Some people make the world special just by being in it

    Als er fille is en je geraakt niet naar huis ofzo mag je altijd bij mij komen slapen, ookal ben ik er waarschijnlijk zelf niet maar enkel mijn broer. :Y)
    Ot ; ik weet het echt niet. Ik hoop voor je dat je er uit geraakt x


    We're hiding behind skin that's too tough