• De stelling van vandaag luidt:
    Bitches zijn diep vanbinnen maar overgevoelige, zielige wezens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sommige mensen worden een bitch gewoon omdat ze niet anders weten, of ergens mee zitten. En dan gedragen ze zich zo. Maar soms zijn ze gewoon echt bitches, zonder gevoel.


    Everything is worse without music.

    Assassin schreef:
    Soms wel. Misschien weten ze gewoon niet beter.


    Hope goes lost but never dies.

    ja, als je een bitch bent, dan heb je niks beters te doen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik denk dat ze gemeen zijn als ze je als bedreiging zien ofzo. op miss zijn ze gewoon jaloers. ergens zijn ze vast wel aardig.


    blond,blauw ogen, 1.68

    Jep, absoluut :P


    Life is hard and then we die

    Jup.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nou, lijkt me niet, dat ligt eraan per persoon. Je kunt ze moeilijk allemaal over één kam scheren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee niet allemaal


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Stripe schreef:
    Overgevoelig en zielig wil ik nou niet zeggen, maar ze de meeste zullen ongetwijfeld wel een masker ophebben. Ik had het vroeger ook, puur om mezelf te distantiëren van de buitenwereld om niet gekwetst te worden.


    They fell in love, didn't they?

    Weet niet, een bitch kan zo doen om een reden...
    Misschien is diegene wel heel gevoelig heel diep van binnen ofzo


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Pinup schreef:
    Mmm, nee, ik ken wel wat meiden (en jongens) die écht zonder reden complete bitches zijn.:Y)


    Scream for mercy!

    xlolx schreef:
    ik denk dat ze gemeen zijn als ze je als bedreiging zien ofzo. op miss zijn ze gewoon jaloers. ergens zijn ze vast wel aardig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het ligt er maar net aan wie het is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    soms


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real

    Ik ben het eens met bijna iedereen hierboven, soms wel, maar het kan ook iets anders zijn..


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan