• Zaterdagavond Apocalyptica @013, wie gaat er ook?
    Ik ga van de concertkaartjes die ik heb gewonnen met een debat in de 013 :Y)
    Voor de mensen die Apocalyptica niet kennen: Ze zijn een cello-band die metal maken, en hun 1e album bestond uit covers van Metallica.
    Nothing else matters
    Path
    Bittersweet (Ft Lauri & Ville)
    Farewell
    Worlds collide


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    They are amazing _O_ Maar ik ga niet heen.
    I Don't Care voond ik trouwens wel helemaal geniaal, maar goed, misschien was dat omdat Adam Gontier zong (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    They are amazing _O_ Maar ik ga niet heen.
    I Don't Care voond ik trouwens wel helemaal geniaal, maar goed, misschien was dat omdat Adam Gontier zong (:

    Haha dat is ook wel een heel goed nummer..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ken ze. Ben ook een poosje fan geweest. Maar vind hun nieuwe albums toch niet echt geweldig. Vind hun oudere liedjes veel beter. Ik ga dus ook niet heen.

    Maar jij in ieder geval veel plezier!

    hellgirl1417 schreef:
    Ik ken ze. Ben ook een poosje fan geweest. Maar vind hun nieuwe albums toch niet echt geweldig. Vind hun oudere liedjes veel beter. Ik ga dus ook niet heen.

    Maar jij in ieder geval veel plezier!

    Waarom vind je hem slecht dan?
    Ik vind de nieuwe single niet bepaald goed, klinkt een beetje inspiratieloos, maar de nummer als 'beautiful' of 'at the gates of manala' vind ik wel echt vet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind de nieuwe liedjes niet slecht. Maar ik vind wel dat ze vroeger beter waren. Het is allemaal wat teveel van hetzelfde geworden en ze klinken steeds meer als een "gewone" metal band. Hun unieke sound is een beetje weg vind ik.

    Ik ga zaterdagavond oppassen en waarschijnlijk heel veel Jonas Brothers liedjes luisteren een meedansen. Dát is pas cool.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Ik ga zaterdagavond oppassen en waarschijnlijk heel veel Jonas Brothers liedjes luisteren een meedansen. Dát is pas cool.

    Ja man, 3 jongens die een paar akkoorden kunnen en zingend rondhuppelen zijn zó veel beter dan een geleerde, ervaren en gepassioneerde celloband.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 19:42 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Ja man, 3 jongens die een paar akkoorden kunnen en zingend rondhuppelen zijn zó veel beter dan een geleerde, ervaren en gepassioneerde celloband.
    HAHAHA high five dude.

    Prosecco schreef:
    Ik ga zaterdagavond oppassen en waarschijnlijk heel veel Jonas Brothers liedjes luisteren een meedansen. Dát is pas cool.
    ok ok :') Je kunt ze goed vinden, maar cool? no shitty way dat hun cool zijn.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 19:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn moeder gaat woensdag, ik had mee gekunt maar ik had al andere plannen..
    helaad :']


    itkee turhaan

    woops dubbel post

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 19:44 ]


    itkee turhaan

    Heb ze gezien bij M'era Luna vorig jaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Daar hou ik niet zo van, haha.
    Maar.. op die muziek kun je toch helemaal niet uit je dak gaan? :'DD
    Edit: Laat maar, best coel. (krul)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 21:27 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Parviainen schreef:
    HAHAHA high five dude.

    *Fives*
    @Cottonmouth: Haha wens d'r plezier!
    @Ivan: I know. En daar ben ik nog 4 dagen jaloers op.
    @Spero: Wij vroegen ons ook af wat je tijdens de rustige nummers moet doen, je kan niet opeens keihard 'FUCK YEAAAH' gaan roepen ofzo.. Maar dan zijn er natuurlijk ook weer de harde nummers. En ze nemen als het goed is een zanger mee, dus kunnen we op sommige nummers meezingen (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 21:40 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd.
    Maar wel veel plezier daar (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    O wauw! Dat klinkt heel mooi! Veel plezier =)


    make cake, not war