• De stelling van vandaag luidt:
    Bitches zijn diep vanbinnen maar overgevoelige, zielige wezens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Stripe schreef:
    Overgevoelig en zielig wil ik nou niet zeggen, maar ze de meeste zullen ongetwijfeld wel een masker ophebben. Ik had het vroeger ook, puur om mezelf te distantiëren van de buitenwereld om niet gekwetst te worden.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Pfff, diep van binnen??

    Het zijn gewoon overgevoelige, zielige wezens, die gaan huilen als een stukje van hun nagel afbreekt.

    Dat noem ik niet diep van binnen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    soms


    people keep on talking

    Uh nee? Wtf. Hoe kun je dat nou weer weten?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bigfoot schreef:
    Nee, dat is een vooroordeel. Het ligt er maar net aan waarom iemand zich als een bitch gedraagt, dat kan verschillende oorzaken hebben.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hobbelpaard schreef:
    Uh nee? Wtf. Hoe kun je dat nou weer weten?


    Inderdaad. Omdat ze overgevoelig & zielig zijn gaan mensen bitchen? Wat een onzin. -a-


    It's time to be happy again.


    Soms, denk ik zo Ö


    How y'all doin'?

    Essence schreef:
    Soms, maar soms zijn het in en in domme bitches.


    Play The Best Memories.

    Soms.ligt eraan. Ik ken wel een aantal meiden waarvan ik dat denk.


    I am a wolf and will not be afraid.

    eikeldopje schreef:
    ja, als je een bitch bent, dan heb je niks beters te doen.


    dat is echt onzin.


    It's time to be happy again.

    Nou zielig zijn ze sowieso. Dat andere weet ik nog zo net niet.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 0:15 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    StarScream schreef:
    (...)
    Meestal zijn het van die domme, blonde vmbo-sletjes, die denken dat ze beter dan iedereen zijn, omdat ze toevallig grotere borsten, of rijkere ouders hebben.
    Dat is best wel sneu, want ze zijn zo bezig met alleen over zichzelf te denken, dat ze over 20 jaar eindigen als straatveegsters, als ze al het geluk hebben, dat ze niet in de goot of een afkickcentrum belanden.

    Dan neem ik aan dat jij bruin, rood, of zwart haar hebt, niet op het VMBO zit en geen grote borsten of rijke ouders hebt.
    Ik wil even laten weten dat ik vind dat jij nu best sneu bezig bent, met je ‘iedereen van VMBO is dom en is hun verstand allang verloren’. Er zijn ook genoeg mensen die daar niet thuishoren, en die veel beter kunnen. Maar er zijn ook genoeg mensen van HAVO en VWO die in de goot eindigen later hoor. Dat je minder goed kan leren heeft niets te maken met je toekomst of met je karakter hoor. Dus niet iedere blondine met grote borsten die op het VMBO zit heeft grote borsten, rijke ouders of is een slet. Fyi.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    EENS!!!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik zou 't niet weten, ik kan er niet in kijken. Maar ik zal me er niet over verbazen dat ze maar toneel spelen. Dat doen we per slot van rekening bijna allemaal (zo nu en dan).


    No growth of the heart is ever a waste