• Wil degene die al die **stellingen omhoogtrapt met quotes KAPPEN, damnit? Ik irriteer me kapot.
    Om het topic nuttig te maken:
    HET IS VAKANTIEEEE. En voor degenen die nu geen vakantie meer hebben: Knap lullig, want ik heb het wel :'D
    Wat zijn jullie vakantieplannen?
    Ik ben voor de vakantie met school naar Parijs geweest, volgende dag door naar Rotterdam waar ik gisteren op mijn neefje en nichtje heb gepast en vandaag ga ik weer terug naar huis om te werken, morgen ook, dinsdagmiddag/woensdag/donderdag moet ik nog iets zoeken om te doen (of nouja een excuus aangezien iemand die een crush op mij heeft wilt afspreken maar ik wil niks met hem), vrijdag op zaterdag halloweenweekend met scouting en dan zaterdagavond concert van Apocalyptica @013, en zondag lig ik heel de dag knock.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gemenerik! Ik moet over een uurtje weer naar school ):
    Maar heel veel plezier jouw vakantie. :P


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je hebt in iedergeval je vakantie goed vol gepland! aha. Mijn vakantie is best saai. Hier en daar een feestje. leren leren leren. en mijn kamer doen.:Y)


    Everything is worse without music.

    Cool (: En inderdaad, dat stellingen omhoog schoppen is irritant.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Significance schreef:
    Je hebt in iedergeval je vakantie goed vol gepland! aha. Mijn vakantie is best saai. Hier en daar een feestje. leren leren leren. en mijn kamer doen.:Y)

    Meuh, niet waar, ik heb 3 en een halve dagen niks te doen. C'est tres boring :/

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 10:17 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Meuh, niet waar, ik heb 3 en een halve dagen niks te doen. C'est tres boring :/


    Begin met uitslapen altijd een nuttige bezigheid :')


    Everything is worse without music.

    Ik wil mijn kamer gaan verven, maar ik weet nog niet in welke kleuren dus dat gaat al lekker (cat). Verder moet ik nog een opkomst voor scouting verzinnen en uitwerken en ik ga woensdag met mijn beste vriend naar Groningen en dan blijf ik daar een nacht slapen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Significance schreef:
    (...)

    Begin met uitslapen altijd een nuttige bezigheid :')

    Telt luilakken ook mee? Ben ik al aan het doen, heb het zus van mijn huis voor mezelf en ik probeer het teruggaan naar Tilburg uit te stellen want ik vind het kut om in R'dam met de tram en metro enzo te gaan..

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 10:27 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ga denk ik nog naar de kapper ga. En afspreken met vrienden. En heel misschien komt hier nog iemand uit het westen -woon in het oosten XD-
    Enneh, nog met mijn mama naar de stad en misschien met een vriendin naar de kermis.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga me deze hele vaak uitleven op de pc en m'n iPod doodmaken door de hele dag muziek te luisteren (;


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga woensdag naar Amsterdam om te shoppen, en donderdag ga ik bij een vriendin logeren :9~
    En ik ging volgens mij ook nog afspreken met een aantal mensen alleen dat hebben we nog niet echt afgesproken.

    Vandaag doe ik gewoon eerst even helemaal niets!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Significance schreef:
    Je hebt in iedergeval je vakantie goed vol gepland! aha. Mijn vakantie is best saai. Hier en daar een feestje. leren leren leren. en mijn kamer doen.:Y)


    mijne ook :]


    They fell in love, didn't they?

    Ik ga vrijdag winkelen in Harderwijk (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vandaag bezig met school.
    Morgen misschien met mijn moeder naar een stad om te winkelen (A) En euh woensdag, donderdag en vrijdag gewoon stagelopen ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb vandaag weer school :( -nu tussenuur-

    filmpjes maken met vriendin - slapen - werken - stad in - werken - slapen - werken - slapen - werken - school.

    Wow, mijn week x'D


    Alleen maar tranen van geluk