• Ik wil jullie mening; doen of niet?


    Alexis Milan is 17, wereldberoemd en haar bekendheid best wel zat. Haar ouders communiceren alleen nog schreeuwend, haar vriendje lijkt meer om haar uiterlijk en geld te geven dan om haar persoonlijkheid, en hoewel ze nooit alleen is, is ze toch altijd eenzaam.
    Als ze eindelijk een paar dagen vrij heeft, wordt ze echter nog steeds achtervolgd door paparazzi. Ze verstopt zich, en wordt tot haar verbazing geholpen door een jongen die ze per toeval tegenkomt. Hij laat haar voor het eerst merken wat echte vriendschap is, maar alles wat ze samen hebben wordt op het spel gezet als de media erachter komt.



    Note; Ik heb alle personages zelf bedacht, dus het is geen fanfiction.




    Eigenlijk hebben nog maar twee mensen hun mening gegeven, maar hij is er! :'D Klik hier.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 17:50 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, ik heb gisteren een film gezien en die ging precies hetzelfde :9~ Maar ik vind het een heel leuk idee, dus doen _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het lijkt me een heel leuk verhaal. Ik zal het lezen in ieder geval :D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Spero schreef:
    Haha, ik heb gisteren een film gezien en die ging precies hetzelfde :9~ Maar ik vind het een heel leuk idee, dus doen _O_


    Dat was Notting Hill, echt een heel leuke film (: Ik moet toegeven dat ik het idee daarvan heb, maar ik zal het niet kopiëren ofzo ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat was Notting Hill, echt een heel leuke film (: Ik moet toegeven dat ik het idee daarvan heb, maar ik zal het niet kopiëren ofzo ^^

    Hahaha ja die :9~ Omg die film was echt zo geniaal :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Freerunner schreef;
    Het lijkt me een heel leuk verhaal. Ik zal het lezen in ieder geval .



    Bedankt (:

    Ik denk dat ik het gewoon ga doen ^^

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 16:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan