• Muziek stijl!? ><
    mijn moeder word er zenuwachtig van zegt ze O.o
    en mijn vader die word altijd boos als ik het op zet xD dus ik leef half boven (: xD

    en joune? xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mijn moeder vind Tokio Hotel niet slecht! Ze vind de liedjes leuk ^^ Vooral reden unplugged en dat gaat ze dan mee proberen te zingen en dan lig ik weer helemaal op de grond van het lachen van haar duits xD.. maar de rest van de muziek die ik luister houd ze niet van xD

    3 woorden: ZE HATEN HET :P.

    Ik heb een hekel aan hun muziek. Ik ben de enigste in de hele famillie die van R&B en Rap houd enzo. Jah oke mijn oom houd nog wel van Eminem en mijn tante vind sommige rapnummers ook wel leip ;).

    Heb nu R&B met een keiharde zware bass op en dan keihard want er is niemand thuis xD. ( het stinkt hier gewoon door die speakers om het feit dat ze zo extreem hard kunnen :O )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    het zijn mense van de oude tijd he (beide al 39 jaar :O) en ze vinden mijn muziek 'gejangel' , nou ik vind hun muziek niet bepaald beter hoor :S(K)

    3 woorden: ZE HATEN HET :P.

    Ik heb een hekel aan hun muziek. Ik ben de enigste in de hele famillie die van R&B en Rap houd enzo. Jah oke mijn oom houd nog wel van Eminem en mijn tante vind sommige rapnummers ook wel leip ;).

    Heb nu R&B met een keiharde zware bass op en dan keihard want er is niemand thuis xD. ( het stinkt hier gewoon door die speakers om het feit dat ze zo extreem hard kunnen :O )

    kunnen ze daardoor stinken!? O.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    het zijn mense van de oude tijd he (beide al 39 jaar :O) en ze vinden mijn muziek 'gejangel' , nou ik vind hun muziek niet bepaald beter hoor :S(K)

    ><
    mijn moeder is 37 en mijn vader 38 dus jou ouders zijn niet oud O.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mijn ma zegt dat ze owk fan is van TH xD
    en mn pa vindt ich brech aus wel goe x)
    Kuss


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    men moeder vind dat ik goeie muzieksmaak heb xD

    mr men vader vind het mr stomme muziek

    Mn vader vind het wel leuk. Enmn moeder vind het rampestamp muziek ofzo XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn moeder vind het niet geweldig maar die zaagt er niet over.En mijn papa laat mij rustig doen en af en toe begint hem mee te danse op tokio hotel xD

    myn ouders vinden myn muziekstyle maar niets, ze vinden het geen echte muziek 0.o


    it's ok to be gay!

    me ouders vinden het allebei herrie! En worden er gek van:S

    Maar ik vind de muziek van me ouders ook niet leuk! soms zet ik het beneden keihard aan om ze te pesten..:P maar hjet grootste gedeelte van me leven zit ik op me kamer =)


    Winter is coming.

    mijn vader interesseert dat niks
    en bij mijn moeder leef ik boven ik kom alleen beneden voor het eten...
    (jhaa ouders zijn gescheide hea)


    Dead but delicious

    mijn ouders vinden het tering herrie!!

    maar daar trek ik me nix van aan en ik leef ook veel boven!!!

    GK


    He who makes a beat out of him self. Gets rid of the pain of being a man.

    Mijn ma vind het cool xD
    Mijn pa..is er niet tegen ^^ ik heb nog nooit zijn mening gevraagd, en hij heeft het nog nooit gezegd, maar moest hij ertegen zijn, zou hij boos worden als ik de muziek ofzo opzet^^

    Jhua vandaag is chineesdag, hoop dat je het beetje verstaat xD


    -

    (...)
    kunnen ze daardoor stinken!? O.o

    Ik weet niet waarom. Een vriendin van mij heeft ook pioneers en die stinken ook als ze die hard zet. Maar ik draaide hem nog maar tot volume 5 van de 10 :|. ( er zit nu wel een kleine scheur in de muur :O )

    En dan met volle bass hea.

    Dan krijg je echt een disco effect want ik heb dus Pioneer zo als ik al zei waar een hele zware dreun uit komt en hele harde hoge tonen als hij hard staat ^^.

    Maar het vervelende is: Als ze zacht staan klinken ze weer wat minder -___-'.


    In Italië tot en met 26 juli! :D