• Muziek stijl!? ><
    mijn moeder word er zenuwachtig van zegt ze O.o
    en mijn vader die word altijd boos als ik het op zet xD dus ik leef half boven (: xD

    en joune? xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    mijn ouders vinden het zelf leuk
    en mijn moeder is georg-gek XD
    dus mogen ze lekker niks zeggen (A)

    mja, ze vinden zelf de muziek leuk, dus ja..

    Mijn moeder probeert schrei altijd mee te zingen, en dan trekt het er in de verste verte niet op. o_O
    Mijn moeder word zenuwachtig als ik naar BFMV luister.Hetzelfde als ik naar Papa Roach luister.
    Nu moet ik zelfs mijn Ipod meedoen in de auto omdat ze er echt niet tegenkan. Dat hindert haar zegt ze. -.-'

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Mn ma trekt zich er niet veel van aan. Maar zij kent dan ook NIX van muziek O_O

    Mijn pa vinden sommige liedjes die ik luister Geweldig en andere vind hij stom -.-'
    Mjra


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Me ouders vinden het niet altijd even leuk, maar me broer is erger die vind het vreselijk. Mijn ouders respecteren het:P

    het zijn mense van de oude tijd he (beide al 39 jaar :O) en ze vinden mijn muziek 'gejangel' , nou ik vind hun muziek niet bepaald beter hoor :S(K)


    Wat moet ik dan zeggen? De mijne zijn 46 & 48!

    M'n ouders kunnen wel redelijk goed tegen de meeste van m'n muziek…
    M'n pa heeft zélf een cd van Tarja en vindt Nightwish ook heel goed :')
    M'n ma vindt de filmmuziek die ik luister allemaal goed, ze vindt de meeste liedjes van Within Temptation goed, sommige van Tokio Hotel ook, en Nightwish, Evanescence en Tarja vindt ze ook nog wel oké.
    Tarot, Cinema Bizarre, t.A.T.u., Panic At The Disco, Billy Talent, HIM, LaFee, Avril Lavigne vinden ze beiden zwaar vervelend ¬¬ Maar ach… Ikheb nog niet te klagen ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mijn moeder vind TH helemaal geweldig, maar mijn metal muziek mag ze niet. En sommige andere bands :'S

    Maar over het algemeen vind ze het wel leuk.


    I can't be perfect..

    ze zeggen daar niets op
    ze wete da ik veel luister naar tokio hotel en da vinde ze goed , maar die vinden ze nie goe en nie slecht
    xD mijn nonkel is dr weg van als TH op den tv is zingt die mee en staat ei recht en staat daar te springe , maar de zang vind die minder de gitaar vind die het beste , dusj tom ^^ (mijn nonkel precies een klein kindj alsj zo hoort)
    voor derest weten mijn ouders nei veel van mijn muziek styl , ik luister geen muziek waar mijn oudrs bij zijn niet luid toch ze worde er gek van


    Gilles (ll)

    Ze vinden het wel hard maar mijn moeder zegt dat het soms wel mooi kan zijn. :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    njaa bij mij is het ongeveer hetzelfde, mijn moeder vind het veel te 'onvrolijk' ofzoiets -.-
    wat verwacht ze dan, dat ik k3 ga opzetten fzo? x'D
    nja hun probleem, ik zet het boven ZO hard op dat ze het in heel mijn straat horen ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    njaa bij mij is het ongeveer hetzelfde, mijn moeder vind het veel te 'onvrolijk' ofzoiets -.-
    wat verwacht ze dan, dat ik k3 ga opzetten fzo? x'D
    alleen monsoon en spring nicht , daar kan ze tegen .. ook niet erg logisch vind ik dan ^^
    nja hun probleem, ik zet het boven ZO hard op dat ze het in heel mijn straat horen ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    ikluister vaak naar gothic rock of metal en me moeder noemt het kerkmuziek :8

    en me vader zegt er nooiit iets op ze zeggen wel dat ik verslaafd ben aan TH x


    A. ikmisje.

    mn moeder vind t best wel goed en mn vader matig...


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    willen jullie pleaaaaaaase dit filmpje raten: http://nl.youtube.com/watch?v=Cgt4DEBQy50 "aqua harp"
    ik vind het zo geweldig mooi, dus willen jullie t please doen? groetjes,
    anna


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    hmm, die van mij vinden het allebei teringherrie, tjah, maakt mij het uit x'D


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    M'nn ene mOeder [ k heb 2 mOederS xD ] zingt wel altijd mee enzo0w,, dus die vind het niejj erg,, en mn andere neuriet [ hoe de PIIEEPP schrijf je dat ? XD ] altijd mee.. xD dus niemand vind het erg :P


    Jawhh,, mn zus zit soms Bill na te doen en doet dan heel gestoOrd-_-

    mahgut(A) XD dat valt altijd nog wel mee xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer