• Sun, strawberries & scars # Gerard Piqué
    Ja, ik ben verslaafd aan hem!

    Zon, zee, strand en lekkere wijven, moesten onze Spaanse vrijgezellen gedacht hebben toen ze Ibiza als vakantiebestemming kozen. Bijna het voltallige Spaanse voetbalteam brengt zijn vakantie door met hun beste vrienden en hun gezinnetje in Ibiza. Ook Ronnie en haar beste vriendin kozen het Spaanse eiland om te vieren dat ze
    ten eerste haar diploma Mode en Muziek had gehaald en
    ten tweede haar beste vriendin twintig werd. Met haar single best friend en haar jongere broertje reist ze naar Ibiza.
    Een jongeman uit het Spaanse elftal valt Ronnie op. Gerard vraagt zich af waarom het mooie meisje vol lelijke, dunne, rode lijnen staat over haar hele lichaam. Zijn dat littekens?
    Gerard is vast besloten meer over Ronnie te weten te komen, zoveel zelfs dat hij er achter komt hoe ze de aan haar littekens kwam. En dit allemaal door simpele aarbeien met slagroom tijdens een zonondergang.

    Ik ben tegenwoordig echt slecht in inleidingen! Ö


    Needed:
    - Beste vriendin Ronnie, ja én toekomstige vriendin ..
    - vriendinnen/vrouwen Spaanse voetballers.
    Ja, ik wil ook vrouwen! En kinderen! Als er geen vrouwen en kinderen tussen zitten word ik boos!!

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit: Asjeblieeeeef iets origineler dan Spaans (A)
    Karakter: In tekstvorm!
    Uiterlijk: Foto én beschrijving!
    Beroep/studie's:
    Extra:
    Note?: Iets mee te delen?

    Alles invullen, anders geen rol!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Beste vriendin en toekomstige -eh, mag jij weten!
    Naam: Mercedes America Bentley
    Leeftijd: Twintig
    Nationaliteit: Mercedes komt uit hartje London, haar vader is officieel een Amerikaanse en vandaar ook haar tweede naam Mercedes.
    Karakter: Komt
    Uiterlijk: Mercedes is een meisje die leuk is om naar de te kijken. Ze ziet er schattig en ontdeugend uit, en dat komt vooral door haar mooie grote ogen. Ze zijn licht groen terwijl ze vaak grijzig lijken.
    Meer komt hoor, maar ik ga nu slapen!
    Beroep/studie's: Mercedes heeft gestudeerd bij een kunstacademie, daar deden ze Dans\zang\toneel en kunst. Ze volgde daar de opleidingen voor Dans en Zang, maar ze is uiteindelijk afgestudeerd voor Dans.
    Extra: Mercedes heeft zelf ook een klein littekentje, waar ze zelf best trots op is. Ze had vroeger ruzie met haar drie jaar oudere neef, om iets eigenlijk heel onzinnigs. Haar neef had een glas op de grond laten vallen, hij pakte een scherf en liet een snee achter op haar lip. Tegenwoordig is er alleen nog maar een lijntje vanover, die wat rood is. Zelf vind ze het wel stoer maar dat heeft ze nooit tegen Ronnie gezegt, want die vermoordt haar.

    sorry hij is kort, maar ik ga zo! Ik ga hem morgen langer maken!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 21:44 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking