• Kijk, ik heb dus nu een vriend. Al voor de tweede keer, en dezelfde.
    Het is uit geweest voor 3 maanden, en ik was er zo kapot van dat ik tegen mezelf heb gezegd dat hij gelukkig wordt met een ander en dat ik hem moet vergeten en naar een nieuwe liefde moet gaan vinden. Nou, ondertussen was ik wel wat met hem bezig enzo maar en ik vond hem toen nog echt leuk. Hij wilde het toen voorlopig nog niet aanmaken want hij wist niet zeker of hij de goede keuze zou maken. Nou, oke dan. Ik heb toen volgehouden dat ik toch alsnog naar iemand anders opzoek mocht want als ik te veel aan hem zou vastklampen en hij zei uiteindelijk toch nog nee zou ik er nóg meer kapot van zijn en daar had ik geen zin in natuurlijk. Maardus; Ik heb nu dus twee, bijna drie, maanden met hem. Maar sindsdien twijfel ik wel, want ik heb mijn gevoelens helemaal weggedrukt toen en ze lijken maar héél af en toe voor hem terug te komen. Ik twijfel ook best veel of ik het zal uitmaken of niet. Dus; dumpen of houden? Dit moet niet ondankbaar klinken, want ik ben hem ontzettend dankbaar dat hij nu super lief voor me is en ook echt laat merken dat hij van me houdt, ook daarom weet ik niet goed wat ik moet doen..
    Help?:c


    your eyes are like stars in the night.

    Als hij je bijna drie maanden heeft laten wachten, is het je dan nog waard moet je je afvragen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Luister naar je gevoel. Voelt het goed om nog bij hem te blijven? Als je het doet uit schuldgevoel moet je hem niet langer aan het lijntje houden. Hij zal je keuze begrijpen als je het hem uitlegd.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Dramione schreef:
    Als hij je bijna drie maanden heeft laten wachten, is het je dan nog waard moet je je afvragen..

    Ja, maar kijk. We waren wel gewoon met elkaar bezig enzo maar hij wist niet of het een slimme keus was om weer terug iets te nemen met z'n ouders enzo. -veel problemen met ouders :\-


    your eyes are like stars in the night.

    Dramione schreef:
    Als hij je bijna drie maanden heeft laten wachten, is het je dan nog waard moet je je afvragen..


    Ze heeft gelijk


    I love BTR and One Direction!

    Lastig. Je moet je sowieso afvragen; ''ben ik gelukkig met deze jongen en voelt dit ook echt als de ware?''
    Als je twijfelt kan je misschien tegen hem zeggen om een stap terug te doen en het tijdelijk uitmaken of zo iets. Dat je even alles op een rijtje zet en goed kan nadenken of je hem daadwerkelijk mist, of dat je het eigenlijk wel fijn vind zonder vriend. En als je zeker weet dat je niet gelukkig bent zoals het nu is, dan spreekt het voor zich. Hoe moeilijk het ook is, dan moet je er gewoon een punt achter zetten.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte in ieder geval(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb ook een keer zo'n vriendje gehad, maar hij maakte het telkens uit en als ik dan heel verdrietig was wou hij het weer aan. Dus ik zei ja, en na 3 maanden was het weer uit zo ging het 2 jaar door. En nu blijft het uit


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ShawtyLovee schreef:
    (...)

    Ze heeft gelijk

    Dat weet ik dus niet, dus aan die vraag heb ik niks.


    your eyes are like stars in the night.

    Toxxxic schreef:
    Lastig. Je moet je sowieso afvragen; ''ben ik gelukkig met deze jongen en voelt dit ook echt als de ware?''
    Als je twijfelt kan je misschien tegen hem zeggen om een stap terug te doen en het tijdelijk uitmaken of zo iets. Dat je even alles op een rijtje zet en goed kan nadenken of je hem daadwerkelijk mist, of dat je het eigenlijk wel fijn vind zonder vriend. En als je zeker weet dat je niet gelukkig bent zoals het nu is, dan spreekt het voor zich. Hoe moeilijk het ook is, dan moet je er gewoon een punt achter zetten.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte in ieder geval(flower)


    Everything is worse without music.

    Toxxxic schreef:
    Lastig. Je moet je sowieso afvragen; ''ben ik gelukkig met deze jongen en voelt dit ook echt als de ware?''
    Als je twijfelt kan je misschien tegen hem zeggen om een stap terug te doen en het tijdelijk uitmaken of zo iets. Dat je even alles op een rijtje zet en goed kan nadenken of je hem daadwerkelijk mist, of dat je het eigenlijk wel fijn vind zonder vriend. En als je zeker weet dat je niet gelukkig bent zoals het nu is, dan spreekt het voor zich. Hoe moeilijk het ook is, dan moet je er gewoon een punt achter zetten.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte in ieder geval(flower)

    Hier was ik dus ook al voor aan het twijfelen, maar ik denk wel dat ik er voor ga. Ik ben ook nog eens bang om hem te kwetsen.. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hier was ik dus ook al voor aan het twijfelen, maar ik denk wel dat ik er voor ga. Ik ben ook nog eens bang om hem te kwetsen.. :\

    Bedoel je dat je voor de relatie gaat of voor het (tijdelijk) uitmaken?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Bedoel je dat je voor de relatie gaat of voor het (tijdelijk) uitmaken?

    Tijdelijk uitmaken.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou ervoor gaan. Het gaat niet voor niets voor de 2e keer aan natuurlijk! Een tweede kans is altijd iets goeds (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Tijdelijk uitmaken.

    Is misschien wel verstandig ja, maar ja ik weet verder de situatie niet dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen :x Sterkte alvast (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik zou ervoor gaan. Het gaat niet voor niets voor de 2e keer aan natuurlijk! Een tweede kans is altijd iets goeds (:

    Ook als je meer geen gevoelens hebt dan wel?


    your eyes are like stars in the night.

    want ik ben hem ontzettend dankbaar dat hij nu super lief voor me is en ook echt laat merken dat hij van me houdt

    Dat zou voor mij een reden zijn om bij hem te blijven, hihi. Maar ik ben jou natuurlijk niet en ik weet niet wat er allemaal tussen jullie is gebeurd.
    Misschien heeft hij in die drie maanden gewoon even een break nodig gehad om ook uit te vinden wat hij nou zou doen.. Dus ik zou het positief zien dat jullie nu weer samen zijn. Maarja. Het beste is toch om er met hem over te praten.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.