• ik zou graag ook bewegende plaatjes in mijn fotoboek zetten
    goed idee of niet ?? (K)

    precies niet zo een goed idee ^o)

    dat kn tof zijn !!

    Maar dat zorgt voor nog meer over belasting rutger moet eerst het probleem van die mails oplossen!!


    *He's the one.

    Lijkt me leuk, maar ik dacht dat Rutger alleen maar JPG in het fotoalbum wou omdat dat veiliger is :(


    Let the Night embrace you

    Lijkt me leuk, maar ik dacht dat Rutger alleen maar JPG in het fotoalbum wou omdat dat veiliger is :(


    is het zo erg om gif te zetten dan :S

    Maar dat zorgt voor nog meer over belasting rutger moet eerst het probleem van die mails oplossen!!


    ja daar heb ik van gehoord :O

    idd dus eerst die mails wnt daar hebben veel mensen hie rop Q. momenteel last van!!


    *He's the one.

    idd dus eerst die mails wnt daar hebben veel mensen hie rop Q. momenteel last van!!


    wil ik nu ook op dit moment :(
    weet iemand mißchien al een oploßing ??

    nee geen GIF afbeeldingen in je fb dan word je profiel enalles heel sloom :S


    The perfect man is gay...

    Maar dat zorgt voor nog meer over belasting rutger moet eerst het probleem van die mails oplossen!!

    Inderdaad, dat denk ik er ook van =D


    Tanya is de beste.

    Die mails zijn wel opgelost, maar dan nog.
    Bewegende plaatjes kunnen meer problemen met zich meebrengen dan je denkt hoor..

    nee geen GIF afbeeldingen in je fb dan word je profiel enalles heel sloom :S


    Eéns :Y)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    nja ik eig ook wle ene beedje mee eens.. want het is soms al zo sloom ik will niet 5 min gaan wachte voor een berichtje ofzow.. maar over dat mail pro.. das iritant alleen open ik mijn mails eig nooit xD


    A Noble was Born in Chaos

    NEE NIET DOEN

    Wil je Q sloomer krijg ofzo?

    Idd Q word dan slomer.


    Be Yourself!