• heee,
    nou ik zit hier best wel mee & ik weet niet aan wie ik het kan vertellen. nou okay er loopt een jongen op school, hijs best knap enso en volgens mij ook een hele zorgzame jongen. dit is allemaal niet eigendunkerig bedoeld maar ik zie dat hij gewoon eigenlijk heel vaak naar me kijkt, ik zit 1 x per week in het lokaal tegenover hem en nouja dan kijkt hij ook heel erg, een paar vriendinnen van mij zeggen dat ook. nou uiteindelijk had ik hem op hyves gevonden, toegevoegd & msn gevraagd en die heb ik nu dus ook. maargoed op msn praat hij nooit tegen me & ik heb 1 x met hem gepraat maar daar deed hij een beetje korftaf daarna ben ik hem een paar keer tegen gekomen op school & zoals je mischien al kan raden hij keek weer naar me. ik had tegen mezelf gezegd dat ik gewoon mijn best zou gaan doen om contact met hem te leggen enso. maar mijn vriendin is een soort van 'bezig' met een vriend van hem, en ik ben dus viavia te weten gekomen dat hij het perfecte meisje zoekt, knap sexy & mooi. dit doet mij heel erg aan mezelf twijfelen & aangezien ik al niet zo super zelfverzekerd ben. ik heb hele korte benen, ben breder bij mn buik zegmaar, mischien overdrijf ik soms een beetje maar ik heb nou enmaal een laag beeld van mezelf en mn lichaam is niet echt mooi. mijn tanden zijn scheef & geel, terwijl ik ze wel gewoon goed 2 x per dag poetsen & ja ik wil wel graag kijken voor een beugel. ik heb dus ook puistjes/bultjes, en mn gezicht in heel erg onzuiver, natuurlijk probeer ik er alles aan om het weg te werken maar dat gaat niet zo 1 2 3. nouja al die dingen zijn dus echt geen perfecte meisje, maar ik zit zo erg te twijfelen want ik vind die jongen best leuk, en hij kijkt eigenlijk als we langs elkaar lopen of als ik in de buurt komt en soms dan zit die ook gewoon te staren, maar aan de andere kant denk ik ook bij mezelf vergeet hem, dat perfecte meisje word je toch nooit voor hem. wat vinden jullie? moet ik hem gewoon laten of juist mn best voor hem doen? xxx

    Persoonlijk noem ik dat gewoon oppervlakkig. Wat heb je aan een jongen die je alleen om je lijf zou willen? Daar baseer je toch geen relatie op? Heel verkeerde instelling, denk ik.

    Tenzij.. het gewoon niet waar is wat die viendin zegt en het wel meevalt. Ik zou in eerste instantie niet zo onzeker zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laten gaan. Uit jouw verhaal maak ik op dat hij je niet leuk vindt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nobody's perfect, until you fall in love with them.


    BAM!

    Hobbelpaard schreef:
    Laten gaan. Uit jouw verhaal maak ik op dat hij je niet leuk vindt.

    Ja dat denk ik eigenlijk ook een beetje,
    maar dan kom je hem weer tegen op school
    & gaat die weer kijken waar ik soms gek van word,
    want het word soms een beetje vervelend,
    kijken maar niks doen maarja.. (nerd)

    Esemesje schreef:
    Als iemand echt van je houd accepteert hij/zij je gewoon zoals je bent, daar hoef je echt niet perfect voor te zijn..trouwens..wat is perfect? dat is niemand hoor.

    Esemesje schreef:
    Als iemand echt van je houd accepteert hij/zij je gewoon zoals je bent, daar hoef je echt niet perfect voor te zijn..trouwens..wat is perfect? dat is niemand hoor.


    They fell in love, didn't they?

    Esemesje schreef:
    Als iemand echt van je houd accepteert hij/zij je gewoon zoals je bent, daar hoef je echt niet perfect voor te zijn..trouwens..wat is perfect? dat is niemand hoor.

    Misschien vind hij jou perfect zoals je bent? En ook al vind'ie dat niet, pech voor hem? Hij is je niet waard als'ie je niet accepteert zoals je bent. Nooit veranderen voor een jongen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny