• Haaii^^

    Even voor de duidelijkheid dat Saki niet is ontslagen want hij moest iemand anders gaan beschermen. Misschien komt hij later nog terug maar TH heeft Saki niet ontslagen. Meer zelfs, de boys vinden het erg dat Saki weg is en hopen dat hij terugkomt! Dus nog 1 keer : Saki is niet ontslagen! Noujah ik wou dit gewoon ff melden ^^

    xxx

    ^^ Het zou wel verklaren waarom niemand die ik ken wist waarom Saki ineens weg was. _O_

    (...)en die heeft het van een vriend die het van een vriend heeft van een kind van een moeder die het verzon om haar kind niet teleur te stellen


    die zit!xD


    I need you like a heart needs a beat

    Yay toch iemand die het met me eens is, Bomm ^^ Maar serieus dit is echt waar! Als jullie me niet geloven, fijn voor jullie maar ik weet dat dit echt is!^^

    Hmhm ja, ik heb het srsly aan al mijn connecties gevraagd, maar voor iedereen bleef het onduidelijk. Wel was zeker dat het niet kwam door een vage ruzie ofzo, maar zeer waarschijnlijk heeft de druk die de fans op Saki legde ook meegeholpen.
    Feit blijft, dat hij TH minder zal zien en/of beschermen. Die andere groep neemt het roer over.

    Leuk toch. :')


    -

    Ik blij erbij dat ik het jammer vind dat hij gewoon weg is.
    Hij hoorde er gewoon bij. ^^ Niet dat ik als zo'n idioot zijn naam zou roepen maar you know. Gewoon als bevestiging, en hij was een goed hoofd.

    Indd ik ben het met jouwn eens Bomm ^^

    Yaaaaaaaaaaaay. ='DD


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    koewl


    Gilles (ll)

    Haaii^^

    Even voor de duidelijkheid dat Saki niet is ontslagen want hij moest iemand anders gaan beschermen. Misschien komt hij later nog terug maar TH heeft Saki niet ontslagen. Meer zelfs, de boys vinden het erg dat Saki weg is en hopen dat hij terugkomt! Dus nog 1 keer : Saki is niet ontslagen! Noujah ik wou dit gewoon ff melden ^^

    xxx


    Hoe weet je dit? Ö


    -

    Maar het is toch de firma die ontslagen is ?


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    KOEWLSiEE!!

    nou hopen dat ie snel terug komt ...:P


    My Foughts You Can't Decode

    Jeeej^^ Hoera voor Saki!:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Yeahh!! Saki heerst x'D


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    gelukkig maar(H)