• De stelling van vandaag luidt:
    Crowdsurfen tijdens concerten moet worden afgeschaft, omdat het gevaarlijk is.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nah, laat het ze maar doen op eigen risico. Het lijkt me zo vet om te doen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is dat niet al verboden? in Nederland...


    Je moet worden wie je bent.

    Eens. Ik kreeg een keer facking hard een schoen tegen me kop van iemand die dat deed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2
    Het is al grotendeels verboden.

    En ik ben het er ook wel mee eens. Ik las ergens dat er een keer tijdens een concert daardoor 9 mensen om het leven zijn gekomen.,


    Je moet worden wie je bent.

    Oneens. Ik denk dat je beter per concert kan bekijken of iets als crowdsurfen kan. (En het is veel te leuk).


    I am an idiot, I move.

    OHMYCEDRIC schreef:
    (...)


    lost in confusion, like an illusion

    Dictator schreef:
    Oneens, mensen doen het toch wel.
    En het is keigaaf!


    Hope goes lost but never dies.

    Washington schreef:
    Hebben jullie dat dan wel eens gedaan?
    Geen mening hier.


    effort never betrays you

    oneens.
    het is je eigen verantwoordelijkheid


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ability schreef:
    Oneens. Er zijn wel meerdere dingen die gevaarlijk zijn, dan kunnen ze alles gaan verbieden. Als je het doet, dan is het je eigen keuze, op eigen risico.


    Time changes, best friends can become strangers...

    Half eens. (:
    Het is vreselijk als je vanvoor staat en al 30 crowdsurfers over je heen had, dat is facking vermoeiend man. Maar ik begrijp dat het leuk kan zijn. En daarbij, het is levensgevaarlijk want als je slecht valt op die rekken vooraan, kan het wel eens gedaan met je zijn. (cat)

    Ligt eraan, je moet ook niet alleen aan de mensen denken die dat doen, maar ookaan de mensen die diegene moet dragen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Doordat iemand ooit op mij sprong tijdens het crowdsurfen zijn er een aantal stukjes van mijn tanden afgebroken :') Alleen ik ben het nog steeds oneens, omdat het gewoon hartstikke vet is om te doen, en ik vind dat het erbij hoort.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ability schreef:
    Oneens. Er zijn wel meerdere dingen die gevaarlijk zijn, dan kunnen ze alles gaan verbieden. Als je het doet, dan is het je eigen keuze, op eigen risico.

    Oneens, want ik wil t ooit nog eens doen! En tsjaa het hoort er gewoon bij net als moshpits enzo.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 12:04 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.