• De stelling van vandaag luidt:
    Crowdsurfen tijdens concerten moet worden afgeschaft, omdat het gevaarlijk is.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, het hoort er bij.


    ars moriendi

    ShinObsessed schreef:
    Oneens! Schaf het maar af nadat ik het geprobeerd heb!


    Play The Best Memories.

    Oneens, het is een eigen risico die je neemt.


    You can't fly unless you let yourself fall.


    Nog nooit gedaan, maar lijkt me juist wel cool -a-


    How y'all doin'?

    Carcass schreef:
    Oneens. je kan het wel verbieden, maar mensen gaan het toch doen, en het is en blijft leuk.


    One Day you'll remember me...

    Volgens mij is dat al lang verboden :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Is vaak al verboden, maar... het is cool. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mwah, half mee eens. Het kan gevaarlijk zijn, maar het is leuk om te doen en te zien :] Moshpits zouden eerder afgeschaft moeten worden, vind ik, want die zijn gevaarlijker.


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Mwah, half mee eens. Het kan gevaarlijk zijn, maar het is leuk om te doen en te zien :] Moshpits zouden eerder afgeschaft moeten worden, vind ik, want die zijn gevaarlijker.

    Moshen is gewoon een teken van genegenheid, elkaar vriendschappelijk de harses inbeuken. Hoe kan je dat ooit verbieden? :'D
    Zal vast nog wel gaan gebeuren hoor, maar het is gewoon leuk. (:


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Carcass schreef:
    Oneens. je kan het wel verbieden, maar mensen gaan het toch doen, en het is en blijft leuk.


    They fell in love, didn't they?

    Eens. Het is niet alleen gevaarlik voor degene die het doet, ook voor de andere mensen. Ik zou het ook best een keer willen doen, maar ik vind wel dat het verboden moet worden :x
    -an maar een keer stiekem, ghehe-


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Oneens, Crowdsurfen lijkt me zo awesome en het wordt al zo lang gedaan. Er is geen nut om het opeens te gaan afschaffen.


    Be a hero, kill your ego.

    omg! dat lijkt me zo vet(A)


    Believe In Everything Because Everything's Reachable