• Een vredig dorpje in Engeland met natuur, maar toch een beetje stad? Dus verkeer, ziekenhuizen, enzovoort..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ehm, kan ik nu niet in éen-twee-drie zeggen. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    New Castle?


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Brighton <3


    ars moriendi

    Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.

    Nee, geen idee.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet er even geen, maar als je er een nodig hebt voor een verhaal ofzo kun je er ook gewoon eentje verzinnen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik weet er even geen, maar als je er een nodig hebt voor een verhaal ofzo kun je er ook gewoon eentje verzinnen (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Heigl schreef:
    Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.

    Nee, geen idee.

    Ik probeerde dat in te vullen bij instellingen en ik had niet genoeg ruimte (Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Die dorpdingetjes die ehm Jill Mansell altijd gebruikt, ik heb ff geen idee.

    Square schreef:
    Ik weet er even geen, maar als je er een nodig hebt voor een verhaal ofzo kun je er ook gewoon eentje verzinnen (:


    Maar ik wou een soort van realistisch verhaal schrijven.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Radstock. Daar heb ik verbleven in the UK vorige week. Ik weet wel niet of er een ziekenhuis is, maar het is amper 14 km van Bath en daar is er wel één (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    typ is in op google. (:
    We hebben er één met engels gezien,maar ik ben de naam kwyt...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Windsor? :3


    Destroy what destroys you.

    Blackheath ofzo..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO