• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten snel maatregelen genomen worden tegen overgewicht.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat kan je eraan doen? Als mensen weigeren is dat hun eigen keuze.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Wat kan je eraan doen? Als mensen weigeren is dat hun eigen keuze.


    effort never betrays you

    Je mag straks niet eens meer bepalen wanneer je naar de wc gaat. Dat is een keuze die iedere individu voor zichzelf moet maken.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Neh. Meer gymlessen op scholen misschien, maar geen verplicht minimum/maximum gewicht. Dat is bullshit.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heigl schreef:
    Wat kan je eraan doen? Als mensen weigeren is dat hun eigen keuze.

    MamaHert schreef:
    Neh. Meer gymlessen op scholen misschien, maar geen verplicht minimum/maximum gewicht. Dat is bullshit.


    Nee dat zou inderdaad wel heel cru zijn.
    Wat wouden ze doen als het je gewoon niet interesseert hoeveel je weegt of het je gewoon niet lukt om af te vallen, je in een eet afkickkliniek stoppen? Je opsluiten in een sportschool en je pas te eten geven als je rond de zoveel bewegingen hebt gemaakt? Lol.
    Nee, sounds like bull to me.


    Scream for mercy!

    Laat mensen toch eens met rust, man. Als mensen meer willen eten, dan laat ze lekker. Zelfde geld voor roken, drinken, drugs etc. Dat is ieders eigen keuze.


    ars moriendi

    Oneens. Ooit komt er nog eens een dag dat we niet meer zelf kunnen/mogen beslissen wanneer we naar de wc gaan en zo :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat er wel genoeg maatregelen zijn tegen overgewicht.

    Jezus man. Ik weet nog dat ik vijf kilo te dik was ofzo, ik had in ieder geval geen superheftig overgewicht ofzo, en moest gewogen worden bij zo'n mens van de GGD. ‘Ja, 80 kilo. Ja 80 kilo is inderdaad wat te veel ja. Ja zie je je hebt overgewicht want 80 kilo...’ Ze blééf m'n gewicht maar herhalen. Dus ik ben gewoon weggelopen daar.
    Tegenwoordig ben je al te dik als je een wintervoorraad hebt, om het zo maar te zeggen. Dus nee, oneens. Dat je te dik bent betekend niet dat je niet jezelf kan zijn, en dat je niet gelukkig kan zijn. IEdereen heeft het zo over in zijn waarde laten, maar als je reclames gaat maken waarin ze zeggen dat er wat gedaan moet worden tegen te ''dikke'' mensen, laat je mij niet in mijn waarde hoor.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 7:11 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Sommige mensen hebben een ziekte waar je snel dik van word. like, boete als je dik bent? No way!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 7:39 ]

    er zijn al best wel veel manieren om af te vallen. maar om nou extra gymlessen te geven, veel dikke mensen kunnen niet goed gymen. dus dat zou ook weinig uitmaken.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Nee, want dan moet ik geld gaan betalen aan mensen die lui zijn en steeds snacks gaan kopen. Moesten ze maar zelf gaan bedenken dat ze ongezond eten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat is er mis mee?
    Niets. Juist ja. Dus wat gaan we eraan doen?
    Niets. Juist ja.
    (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Outside schreef:
    Laat mensen toch eens met rust, man. Als mensen meer willen eten, dan laat ze lekker. Zelfde geld voor roken, drinken, drugs etc. Dat is ieders eigen keuze.