• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten snel maatregelen genomen worden tegen overgewicht.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dit moet, dat moet, bladibladiblah.
    Al die mensen die voor regeltjes moeten zorgen, kunnen het allemaal heel goed uitleggen, maar doen is een werkwoord dat ze nog niet geleerd hebben. En als ze het dan eens wél doen, zijn het nutteloze regeltjes waar nog meer problemen van komen.
    Het enige waar die mensen goed in zijn is zonder iets te doen geld verdienen, terwijl sommige mensen hun nestel afdraaien om op het einde van de maand nog niet rond te kunnen komen.
    Eerlijk? Nee.
    Realiteit? Ja.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 9:41 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Maatregelen is misschien wel heel cru ja.
    Ma ik vind dat er wel meer aandacht moet zijn voor meer bewegen en een gezondere leefstijl. Het gaat wel de verkeerde kant op zo...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Neu, het is de keuze van de mensen zelf om veel te eten..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Daar kun je mensen zoals ik nou niet bepaald mee motiveren he :)


    Life is hard and then we die

    jah,,eigenlijk kan je daar veel wetten en zo over gaan maken maar ten eerste zijn er mensen die er gewoon aanleg voor hebben en de anderen... jah,da's hun eigen schuld (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er moeten meer mogelijkheden komen voor mensen met overgewicht vind ik. Naar de sportschool e.d. is best duur.


    Your make-up is terrible

    MamaHert schreef:
    Neh. Meer gymlessen op scholen misschien, maar geen verplicht minimum/maximum gewicht. Dat is bullshit.


    you were born original don't die as a copy

    Wtf.
    Soms kun je er ook gewoon niet aan doen dat je overgewicht hebt. En wat dan nog, het is hun leven. Ik bedoel, waarom zouden ze iets aan overgewicht gaan doen als ze niet eens iets fatsoenlijk aan drugs, drank, sigaretten, etc. doen.


    Some people make the world special just by being in it

    eens *stopt chocala in mijn mond*
    mensen moeten zelf maatregelen nemen.
    (ookal merk ik dat ik zelf me nauwelijks aan mijn eigen regels houdt)
    maar dat is dus niet dat snoep duurder wordt of dat de regering ingrijpt, mensne moeten zelf meer opletten of ze gezond eten


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Als hun veel willen eten, laat ze dan (:


    I rather love then fight.

    Stripe schreef:
    Je mag straks niet eens meer bepalen wanneer je naar de wc gaat. Dat is een keuze die iedere individu voor zichzelf moet maken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Stripe schreef:
    Je mag straks niet eens meer bepalen wanneer je naar de wc gaat. Dat is een keuze die iedere individu voor zichzelf moet maken.


    None but ourselves can free our minds.

    Outside schreef:
    Laat mensen toch eens met rust, man. Als mensen meer willen eten, dan laat ze lekker. Zelfde geld voor roken, drinken, drugs etc. Dat is ieders eigen keuze.

    I agree, maar tegen roken, drinken en drugs worden ook maatregelen genomen :S

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 16:00 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heigl schreef:
    Wat kan je eraan doen? Als mensen weigeren is dat hun eigen keuze.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dat is hun eigen probleem.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 16:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.