• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten snel maatregelen genomen worden tegen overgewicht.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MamaHert schreef:
    Neh. Meer gymlessen op scholen misschien, maar geen verplicht minimum/maximum gewicht. Dat is bullshit.


    idd. Als je bij ons op school aan het eind van het jaar een ONV. voor gym hebt staan, mag je niet meedoen aan examen. like wtf?


    we were always meant to say goodbye.

    Riavvolgere schreef:
    (...)

    idd. Als je bij ons op school aan het eind van het jaar een ONV. voor gym hebt staan, mag je niet meedoen aan examen. like wtf?


    Wow! Bij ons op school is dat niet zo, hoor. En sommige mensen hebben nou eenmaal aanleg om dik te worden, andere niet. Niet iedereen WIL afvallen, denk ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oneens, mensen moeten zelf weten hoeveel ze vreten. En andere mensen die geen overgewicht hebben en niet van gym houden (zoals ik) lijden daar ook onder omdat er dan meer gymlessen komen op scholen. Mensen moeten gewoon meer sporten en bewuster gaan eten. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Er moeten meer mogelijkheden komen voor mensen met overgewicht vind ik. Naar de sportschool e.d. is best duur.
    Dat is waar, ik ben nu sportloos en mijn ouders gaan dus mooi niet 200 euro voor een sportschool betalen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Outside schreef:
    Laat mensen toch eens met rust, man. Als mensen meer willen eten, dan laat ze lekker. Zelfde geld voor roken, drinken, drugs etc. Dat is ieders eigen keuze.


    wat zei zegt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    tenzij ze bijna doodgaan , dan moeten ze er wel wat doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Dat is waar, ik ben nu sportloos en mijn ouders gaan dus mooi niet 200 euro voor een sportschool betalen.


    Dat probleem heb ik dus ook.
    En op een sport als je 18 bent en een drukke opleiding met stage hebt, is ook niet handig.


    Your make-up is terrible

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Heigl schreef:
    Wat kan je eraan doen? Als mensen weigeren is dat hun eigen keuze.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Oneens. Het is hun eigen verantwoording, daar naast wat kan je er aan doen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dan zou een wetboek er zo uit zien

    Mensen hebben vrijheid van meningsuiting
    Mensen mogen maximaal ... kilogram wegen.

    Nee, dat gaat het niet worden denk ik.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Heigl schreef:
    Wat kan je eraan doen? Als mensen weigeren is dat hun eigen keuze.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stripe schreef:
    Je mag straks niet eens meer bepalen wanneer je naar de wc gaat. Dat is een keuze die iedere individu voor zichzelf moet maken.


    Indeed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er mag wel wat meer aan gedaan worden, want de gezondheid gaat dan ook slecht achteruit. Maar echt maatregelen zou wel niet lukken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oneens. Ik vind het eigenlijk de keuze van de mensen zelf. Als zij er niks tegen willen doen moet je ze niet gaan dwingen. Dat gaat juist tegenwerken.


    You try so hard not trying to try so hard.