• ik vind het zo dom dat ze dat wille afschaffen je kan toch niet voor andere mense beslisse (cat)




    wat vind jij ervan?


    =

    @Nikki.
    Jewel hoor (:
    @Gaby
    HAHAHAHAHAHHA nee hahah. Mijn moeder is Nederlands, mijn vader Turks maar hij heeft een Duits paspoort.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het belachelijk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik krijg misschien een derde, haha (nerd)


    Your call, Detective Shinypants.

    Parviainen schreef:
    @Nikki.
    Jewel hoor (:
    @Gaby
    HAHAHAHAHAHHA nee hahah. Mijn moeder is Nederlands, mijn vader Turks maar hij heeft een Duits paspoort.


    Maar wat zegt jou paspoort dan? Dat zijn de nationaliteiten die afgeschaft gaan worden, die in je paspoort staan.


    Your make-up is terrible

    Silvertress schreef:
    Ik heb één nationaliteit. Nederlandse.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Parviainen schreef:
    @Nikki.
    Jewel hoor (:
    @Gaby
    HAHAHAHAHAHHA nee hahah. Mijn moeder is Nederlands, mijn vader Turks maar hij heeft een Duits paspoort.

    Oftewel, jij bent een Nederduitse Turk. ;a


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nou ik heb er niet echt een mening over aangezien een dubbele nationaliteit volgens sommige mensen problemen met de rechtsstaat kan opleveren. Stel je hebt iets gedaan en je hebt zowel een Nederlandse als Duitse nationaiteit. Volgens welk systeem word je veroordeeld en waarom?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook een dubbele, en ik denk dat als ik 18 ben ik - als het dan nog mogelijk is - ook moet kiezen voor een (eventueel dubbel) paspoort, en als ik dan voor een Nederlands paspoort kies mag ik Rusland niet meer in. Een kennis van mij is dat ook overkomen, en word nu gezien als verrader tegenover Rusland..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het opzich best een goed idee. Het is nergens goed voor om meerdere nationatiteiten te hebben. Zeker niet als je andere nationaliteit zich bemoeit met hoe je in Nederland of België moet leven. en dat is waarom een dubbele nationaliteit word afgeschaft.

    Ik heb maar een nationaliteit en dat is nederlands. Mijn tweede taal is engels.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben alleen Nederlandse. Maar als ik eventueel zou emigreren zou ik mijn Nederlandse paspoort nooit wegdoen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ken er niet veel van maar persoonlijk vind ik 1 wel eerlijker.
    Anders eet je toch ook maar van 2 walletjes (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het echt belachelijk!
    Een paspoort hebben van het land waar je in woont is uiteraard normaal en handig. En als je dan ergens vandaan komt, daar nog heel vaak heengaat enzo, kan je een 2e paspoort nodig hebben, omdat je er anders gewoon niet meer binnenkomt.(Ik geloof als je dat paspoort wegdoet, je bij sommige landen als verrader wordt beschouwd, en dat is dus echt niet goed).
    Dus, daarom vind ik het onzin.

    En die dubbele loyaliteit vind ik ook dom. Ik heb 1 paspoort(Nederlands), en ik voel me alles behalve loyaal. Ik zou eerder zeggen dat ik loyaler ben aan IJsland(want daar hou ik gewoon van. XD)...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.