• De stelling van vandaag luidt:
    Arme, hongerige mensen mogen wél stelen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Archer schreef:
    (...)
    Ik wil je niet aanvallen ofzo, maar aangezien je een computer hebt neem ik aan dat je betrekkelijk 'rijk' bent. En ik denk niet dat jij zoveel eten of geld aan arme of hongerige mensen geeft ?
    Hihi, dat je achter de computer zit zegt in Nederland vaak niet veel over of je arm of rijk bent, aangezien elke school wel computers heeft :P

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 9:28 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hihi, dat je achter de computer zit zegt in Nederland vaak niet veel over of je arm of rijk bent, aangezien elke school wel computers heeft :P

    Maar je zit toch niet zeven op zeven op school ;'DD Plus; wele scholen blokkeren alle wedsites behalve degene die ze nodig hebben -zoals bij ons-

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 9:31 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    (...)
    Maar je zit toch niet zeven op zeven op school ;'DD Plus; wele scholen blokkeren alle wedsites behalve degene die ze nodig hebben -zoals bij ons-
    Daar heb je een punt.. Bij ons op school doen ze echter niet aan blokkeren :P Wij hebben zelfs een tijdje msn gehad op school, haha, geniaal toch xd?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daar heb je een punt.. Bij ons op school doen ze echter niet aan blokkeren :P Wij hebben zelfs een tijdje msn gehad op school, haha, geniaal toch xd?

    Serieus ;o De enige coole site die bij ons nog online staat is Youtube omdat ze die soms nodig hebben om filmpjes te tonen. maar als ze je pakken als je niet met de les bezig bent, krijg je straf ;/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dan moeten ze gaan leren en een baan zoeken.


    Your make-up is terrible

    Oneens. Wij moeten die mensen helpen, maar ze moeten niets van ons gaan stelen hoor. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Stelen is geen oplossing. Maar je kan het altijd gaan vragen of bedelen :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het logischer, dat wel, maar dat ze het nou meteen mogen..


    effort never betrays you

    Archer schreef:
    (...)
    Ik wil je niet aanvallen ofzo, maar aangezien je een computer hebt neem ik aan dat je betrekkelijk 'rijk' bent. En ik denk niet dat jij zoveel eten of geld aan arme of hongerige mensen geeft ?
    Je kan een tweedehandscomputer al kopen voor ongeveer 100 euro en als je kinderen hebt, dan heb je een computer nodig voor hun school. Dus dat zegt niks.


    Today will be Girl's Day party with you~


    Ehm... ik denk niet dat stelen de oplossing is Ö


    How y'all doin'?

    Turnsole schreef:
    Arme, hongerige mensen mogen níét stelen. Dat prikkelt hun geweten alleen maar. Daardoor zullen ze vaker stelen, en het idee van werk te zoeken en een geschikte baan het hoofd uit zetten. Mensen en kinderen die niet kunnen werken, moeten dan hulp gaan zoeken of bedelen. Al vind ik het raar als een man met geen armen een MacBook kan stelen uit een winkel en niet kan werken.


    Hope goes lost but never dies.

    Sniper schreef:
    Ik heb geen geld op zak omdat ik de Adobe Mastercollectie CS5 heb gekocht en ik heb honger. Hmm.. zou m'n leven een stuk makkelijker maken als ik mocht gappen zonder gepakt te worden. Een Macje hier, een Dolby-surroundsysteempje daar.

    Ik denk dat voedselbanken een betere optie zijn :]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het is wel zielig, maar ik ben oneens. Het is niet omdat je arm bent dat je van iemand mag gaan stelen. Ik zou naar een andere oplossing zoeken..

    hmm
    Ik vind eigenlijk dat de staat gewoon eten+drinken+kleding+primaire benodigheden aan arme mensne moeten geven!
    trouwens, die arme mensen hebben inderdaad niks, dus snappen doe ik het wel dat ze stelen. Maar goedkeuren doe ik dat inderdaad ook niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oneens. Geen argument voor nodig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.