• Mijn vriend vroeg onlangs wat mijn perfecte romantische avond zou zijn. Ik wist eerlijk gezegd niet zo snel wat te antwoorden. x’D
    In ieder geval, wat zou voor jullie een romantische avond zijn?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nadineex schreef:
    idunno?

    Geen romantische ziel? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sid schreef:
    's Avonds in de sneeuw wandelen, aan een barretje buiten iets drinken, dan thuis zonder ouders bij kaarslicht samen dineren en vervolgens, eh, samen slapen :3
    Man, nu wil ik echt terug een vriendje :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sniper schreef:
    Kaarsen, heel veel kaarsen en samen op de bank zitten en een film kijken. Absoluut géén ouders. Daarna bij elkaar slapen of wat daar ook aan vooraf gaat. Maar eer 't bij mij zo ver is...


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ben ik echt een onromantische ziel om te zeggen wat mij het meest romantische lijkt, namelijk samen schaatsen en dan lief warme chocomelk drinken.

    Samen een taart bakken & elkaar ondersmeren met slagroom gheghe. Da's leuk :'). En daarna een horrorfilm kijken of zo, en dan ons ding doen in bed :')?
    Ik heb het niet zo op die kaarsen enzo :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Sniper schreef:
    Men, ik word hier vet emo van.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    zonsondergang bekijken op het strand lijkt me geweldig..


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil ook een vriendje! ):
    Maar ik hou wel van kaarsen, en een romantische film. En verboden toegang voor ouders en broers/zussen/zusjes/broertjes etc.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat me echt leuk lijkt.
    Op vakantie met hem zijn, omdat we elkaar dan plotseling ontmoeten in Frankrijk. Ik ken hem dan al van school. Ik trek een tijdje met hem op en we gaan uit, drinken wat overal en nergens, gaan naar het strand 's nachts, ga samen met hem surfen, ijsjes eten, bij hem in de tent kruipen, dan 's ochtends stiekem weg en in mijn eigen tent belanden bij mijn ouders...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genova schreef:
    Ik wil ook een vriendje! ):
    Maar ik hou wel van kaarsen, en een romantische film. En verboden toegang voor ouders en broers/zussen/zusjes/broertjes etc.

    -zucht-
    I couldn't agree more. Ben het echt zat na die 2,5 jaar. M'n moeder vindt dat ik nog wel zes jaar kan wachten. Ik: WAT?! Damn, ik hoop dat het echt geen zes jaar gaat duren O_O


    No growth of the heart is ever a waste

    geen restaurantje, ik kan er niet tegen als iemand aan het kijken is terwijl ik eet.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wandelen in het park :Y)
    zitten,praten,ondergaande zon,...

    Of op het strand,maar da's misschien wel ver?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 10:14 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het altijd romantisch als ik met mijn vriend ben. Daar heb ik geen kaarslicht, zondsondergang of een romantische film bij nodig.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Ik vind het altijd romantisch als ik met mijn vriend ben. Daar heb ik geen kaarslicht, zondsondergang of een romantische film bij nodig.

    Dat dacht ik ook, maar toch wou hij zoiets weten. x]
    Ik vind met z'n tweetjes in de zetel zitten al fijn. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    oh,,anders moet je een liedje voor hem zingen :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'