• Ja, ik heb dus wat informatie vernomen. Ik ben sinds dit weekend volledig verslaafd aan de avatar. Ik was het al, maar nu heeft het zijn toppunt bereikt. Ik heb heel seizoen 1 bekeken in.. 3 dagen? Op internet he! Whatever, ik heb dus het volgende vernomen.
    Avatar The Last Airbender komt 10 juli 2010 in de bioscoop.
    De rollen van Aang, Sokka, Katara en Zuko zijn al bekend:
    - Aang wordt Noah Ringer Hier foto
    - Sokka wordt Jackson Rathbone hier foto
    - Katara wordt Nicola Peltz Hier foto
    - Zuko wordt Dev Patel hier foto

    Aan de ene kant vind ik het heel raar, maar aan de andere kant vind ik het echt heel erg cool!
    Gaan jullie erheen van de zomer?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 17:38 ]


    Life is hard and then we die

    Ik wel, samen met papa want die is ook Avatar verslaafd! ;D


    -

    Ja man, ik heb dit weekend de hele tijd avatar gekeken op nickelodeon, en de overige afleveringen op internet.
    Avatar is gewoon tha bomb!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik wilz o hard heen he o.o<3


    I solemny swear i am up to no good

    ik weet nu al zeker dat ik ga.
    Al vind ik Zuko niet zo lijken...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Best wel oud nieuws. :X
    Maar ik was al vanaf het begin dat Avatar op TV kwam fan 8D
    Enne, ik vind het niet goed gecast. Ze doen me dus echt niet denken aan Sokka etc.

    En ik ben bang dat het zo'n film word met fake fans omdat die Jackson erin speelt ._.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 17:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Best wel oud nieuws. :X
    Maar ik was al vanaf het begin dat Avatar op TV kwam fan 8D
    Enne, ik vind het niet goed gecast. Ze doen me dus echt niet denken aan Sokka etc.

    En ik ben bang dat het zo'n film word met fake fans omdat die Jackson erin speelt ._.

    Omygosh, nee!!
    Ja, waar is zijn mooie litteken op zijn oogje =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Joker schreef:
    Best wel oud nieuws. :X
    Maar ik was al vanaf het begin dat Avatar op TV kwam fan 8D
    Enne, ik vind het niet goed gecast. Ze doen me dus echt niet denken aan Sokka etc.

    En ik ben bang dat het zo'n film word met fake fans omdat die Jackson erin speelt ._.


    ja nja dat moeten ze dan tog zelf wete :P

    omg ik vind Aang echt zo geweldig n_n

    Best ook wel erg cute n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Ik had me Sokka heel anders voorgesteld >.<


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Jasper word Sokka? :O
    Ik ben er ook aan verslaafd, en ik ga die film zien <3_<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmm, om eerlijk te zijn vind ik de acteurs niet echt erop lijken :x Ik bedoel, Katara is ineens spierwit en Zuko veel bruiner? X'D En ik zie zijn litteken niet O_o

    Maarja, Avatar blijft leuk ^^ Ik heb ook het hele weekend gekeken (nerd)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als ik zou meedoen aan die film zou ik zo graak de zus van zuko zijn ö Die is echt zo cool xp
    Ik ben er ook echt verslaafd aan ö
    Maar ik heb de serie op tv gevolg :) vind ik altijd mooier xp behalve dan de laatste 2 aflevering ^^

    Er heerst een Avatar-verslaving bij ons in de klas, en vooral bij mij (cat).
    Sokka ziet er wel lekker uit ^__^, maar de tekenfilm-versie van Zuko vindt ik dus beter dan die acteur.


    we've only said goodbye with words

    Skip schreef:
    Als ik zou meedoen aan die film zou ik zo graak de zus van zuko zijn ö Die is echt zo cool xp
    Ik ben er ook echt verslaafd aan ö
    Maar ik heb de serie op tv gevolg :) vind ik altijd mooier xp behalve dan de laatste 2 aflevering ^^


    Azula <33 Zij werd op het einde echt helemaal doorgedraaid X'D Dat was echt grappig X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik denk dat ik er miss wel heen ga met mijn zusje x'D
    maar ik weet eigenlijk niet.. =3

    Radiance schreef:
    (...)

    Azula <33 Zij werd op het einde echt helemaal doorgedraaid X'D Dat was echt grappig X'D.

    Jah maar ik vond het grappig op dat eiland, toen ze naar dat feestje gingen zij met haar broer en twee vriendinnen xp
    Dat was hilarisch gewoon