• Hoi hoi.
    Even aan de (noorder)Nederlanders onder ons(Belgen mogen natuurlijk ook), kunnen jullie dit verstaan?

    Het schrijnt dus dat Nederlanders van boven de grote rivirren dit niet kunnen verstaan/volgen. Zelf ben ik Limburgs,uit het gebied van dit dialect, en vind het heel vreemd dat ze dit niet kunnen verstaan.

    Dus kunnen jullie dit verstaan?
    Hoiie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik kom uit noord holland en ik begrijp het gewoon (krul)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kan het verstaan. Ben geboren in Italië en opgegroeid in Nederland(Brabant) en Italië(Rome). Mijn vader is Brabants en mijn moeder komt uit Rome. Deze tekst lijkt op een mix van Brabants en Duits....

    Zo moeilijk is dat toch niet te verstaan?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    kom uit brabant en kan het goed verstaan maarja ik praat zelf ook een beetje zo xD


    I talk about you all day but when you're here I'm speechless

    ik versta het meeste wel


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Groninger~ en ik kan het een beetje verstaan (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Romee4 schreef:
    Ik kan het verstaan. Ben geboren in Italië en opgegroeid in Nederland(Brabant) en Italië(Rome). Mijn vader is Brabants en mijn moeder komt uit Rome. Deze tekst lijkt op een mix van Brabants en Duits....

    Limburgs heeft inderdaad iets weg van Duits. Een van de zangers is Brabants,dat hoor je ook een beetje,ik vind het toch knap dat hij zo goed Limburgs kan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Toxxxic schreef:
    Verschrikkelijk accent :x
    Ik praat zelf meer plat Utrechts, dus versta het niet echt.

    Het is geen accent het is een dialect.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Damn,ik heb geen geluid (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kom uit Amsterdam, maar ik kan het wel makkelijk volgen.


    One, two, three. One, two, three.

    TakeMeHome schreef:
    Zo moeilijk is dat toch niet te verstaan?


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik snap er geen kloot van.(krul)


    Smile and live.

    Ik woon naast Rotterdam, en ik versta er ongeveer de helft van :')


    Als je een vlinder wilt zijn moet je bereidt zijn het bestaan als rups op te geven.

    Ik kom uit Drenthe, en ik versta het best wel goed.


    Everything is worse without music.

    een beetje


    iemand kleineren online is ook pesten!!!