• Hyeaa!

    Ik heb dus inderdaad Tokio Hotel - nieuws :') (Kan zijn dat er al een topic over is, maar ik heb de moeite niet genomen om te kijken.) DUS, TH zal een signeersessie geven in een Europese stad ALS wij op hen stemmen voor de MTV-awards en als ze verkozen worden in één van de categorieën daar. Maar ik vind dat echt pure omkoperij! Vinden jullie dat niet, dan? Wij willen toch niet dat ze beroemder worden in Amerika? Maar zij vragen ons wel om op hen te stemmen zodat ze lekker beroemd worden daar! Ik gun het hen wel enzo, maar toch wil ik het niet, snap je? Trouwens, stel dat jij de hele dag ligt te stemmen en dan blijkt dat de signeersessie in Kopenhagen is ofzo. Sorry, hoor, maar daar doe ik niet aan mee! Dat is OMKOPERIJ! Wat vinden jullie?

    En ben ik hier nu de enige die er wrokkig om is? Ze hebben ons laten vallen als bakstenen voor de Amerikanen! Ik gun ze hun succes echt wel, maar er waren andere manieren om dit te doen. Bv: na Bill zijn stemoperatie, ipv ONZE concerte te doen, nee hij gaat eerst terug naar amerika! Jezus, ik ben echt aeziohfaeziofaioezfz geen woorden voor --




    x-

    ik heb egt haat aan dat land weetje dat -_-

    Haha dat had ik al vóór TH daar bekend werd enzo xD


    Why don't you break my heart

    ik zou het ze wel gunnen maar,jammer dat ze dan naar america gaan.Of heb ik het verkeerd gelezen:P

    xx..




    Nee, ja, ze ZIJN in Amerika en keren bij de MTV awards dit jaar terug naar daar :')

    Uhuu je hebt gelijk, in Amerika hoeven ze tog ook nie kweenie eerst zoveel CD's kopen voor aleer ze een signeersessie geven? ik bedoel komaan zeg! Wie kent ze al van het begin van hun carrière en heeft ze altijd gesteund? ik denk niet dat dat de Amerikanen waren hoor!

    Het is allemaal waar want duitsland was als eerste het land dat fans had en daarna België en Nederland en nu omdat wij fan zijn denken ze allemaal dat ze ons om kunnen kopen om voor hun te stemmen dat ze dalijk zkr nog vaker naar Amerika gaan. Ja daág van mij moeten ze vaker naar ons komen wij moeten wel dingen voor huin doen en wij willen dan wel dat ze vaker naar ons komen. Maar als we op hun gaan stemmen dan gaan ze alleen maar vaker naar Amerika:S

    Uhuu je hebt gelijk, in Amerika hoeven ze tog ook nie kweenie eerst zoveel CD's kopen voor aleer ze een signeersessie geven? ik bedoel komaan zeg! Wie kent ze al van het begin van hun carrière en heeft ze altijd gesteund? ik denk niet dat dat de Amerikanen waren hoor!




    Ja, je hebt gelijk! :') & nu heb ik zoiets van: Dat is niet meer de Tokio Hotel waar ik in geloofde -- Bill is de laatste tijd toch ook erg veranderd? & ja, het zal ook wel de roem zjn zeker :') Maar, hier in Europa nemen de fans echt waar af terwijl ze in Amerika alleen maar groeien :') en ergens vind ik dat posifitef zodat ze weten wat ze eigelijk aan het doen zijn!

    x-


    Jep, inderdaad :') Ik vind wat iedereen hier zegt gelijk heeft. Ik wil echt dat TH eens DOORKRIJGT wat wij erover denken ipv altij aan hun Amerikaanse fannetjes te denken! Ik wil het liefst een super lange tirade-brief naar hen sture x D Maar ja :')

    (...)



    Ja, je hebt gelijk! :') & nu heb ik zoiets van: Dat is niet meer de Tokio Hotel waar ik in geloofde -- Bill is de laatste tijd toch ook erg veranderd? & ja, het zal ook wel de roem zjn zeker :') Maar, hier in Europa nemen de fans echt waar af terwijl ze in Amerika alleen maar groeien :') en ergens vind ik dat posifitef zodat ze weten wat ze eigelijk aan het doen zijn!

    x-


    Ja idd! het succes is hen naar het hoofd gestegen denk ik, en het is niet meer de échte TOKIO HOTEL. & ik wil TOKIO HOTEL TERUG!!! :S ik heb heel lang gedacht dat het allemaal maar niets was enzo, maar nu ik dat laatste omkoopbericht zie, :S!


    Beeeeeeeesje :-)

    (...)

    Ja idd! het succes is hen naar het hoofd gestegen denk ik, en het is niet meer de échte TOKIO HOTEL. & ik wil TOKIO HOTEL TERUG!!! :S ik heb heel lang gedacht dat het allemaal maar niets was enzo, maar nu ik dat laatste omkoopbericht zie, :S!




    JAAAA!! & ik heb zoiets van: 'Oké, ik stop' maar ik kàn dat gewoon niet! Ik kan gewoon niet ophouden met hen - - En ik heb het ook lang proberen weg te wuiven dat ze ons een beetje omkochten, maar nu ... er kan niets meer ontkend worden!

    Ik ben blijkbaar de enige hier die niet echt akkoord is met wat jullie zeggen. Ik zie geen verschil met Bill of Tokio Hotel van nu en vroeger, en ik vind ook niet dat de roem hen naar het hoofd gestegen is..
    En ookal vind ik het niet leuk dat ze zo vaak in Amerika zijn, ik gun het ze echt wel, als ze maar ook terug naar hier komen, wat ze nog altijd doen.


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik ben blijkbaar de enige hier die niet echt akkoord is met wat jullie zeggen. Ik zie geen verschil met Bill of Tokio Hotel van nu en vroeger, en ik vind ook niet dat de roem hen naar het hoofd gestegen is..
    En ookal vind ik het niet leuk dat ze zo vaak in Amerika zijn, ik gun het ze echt wel, als ze maar ook terug naar hier komen, wat ze nog altijd doen.

    Daar ben ik het ook mee eens. Weet je ik ben fan van de muziek en dat blijf ik ook wel. Ik ga naar de concerten en daar geniet ik van enzo en naja van mij mogen ze ook gewoon naar Amerika enzo en dit soort acties mag van mij allemaal. Ik zie wel wat ik ermee doe, het is voor mij geen reden om te denken van ik stop ofzo

    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Ik ben blijkbaar de enige hier die niet echt akkoord is met wat jullie zeggen. Ik zie geen verschil met Bill of Tokio Hotel van nu en vroeger, en ik vind ook niet dat de roem hen naar het hoofd gestegen is..
    En ookal vind ik het niet leuk dat ze zo vaak in Amerika zijn, ik gun het ze echt wel, als ze maar ook terug naar hier komen, wat ze nog altijd doen.


    nja begrijp mij niet verkeerd, ik gun hen amerika ook & ben super blij dat ze daar hun grote droom waarmaken enzo, heb ik echt totaal geen probleem mee. het énige waar ik een probleem mee heb, is dat laatste omkoop-berichtje op hun site. dat gaat er gwn over!


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik ben blijkbaar de enige hier die niet echt akkoord is met wat jullie zeggen. Ik zie geen verschil met Bill of Tokio Hotel van nu en vroeger, en ik vind ook niet dat de roem hen naar het hoofd gestegen is..
    En ookal vind ik het niet leuk dat ze zo vaak in Amerika zijn, ik gun het ze echt wel, als ze maar ook terug naar hier komen, wat ze nog altijd doen.




    Ja, maar wij zien gewoon wel een verschil. Dat is alles. (Ik neem je hier niets kwalijk ofzo hé ^^) & natuurlijk, zij hebben hard gewerkt om te bereiken wat ze bereikt hebben, dus ja, dat verdienen ze. Maar, ons vragen ze zo veel te doen 'Stem dit' 'Kijk dat' 'Doe dat' en dat van die awards nu. De amerikanen moeten niets doen voor zo'n signeersessie hoor! Die krijgen dat gewoon in hun schoot geworpen. We gunnen hen het succes, maar er waren ook andere en vriendelijkere manieren (ten voordele van ons) om Amerika te veroveren. Da's al!

    x-

    (...)



    Ja, volgens mij weet de groep er heel goed van. Bill heeft toch zelf gezegd dat er geen beslissingen worden genomen tegen hun zin? En dat ze niets doen wat hen niet aanstaat? Geloof me, zij weten er wel degelijk van en gaan er mee akkoord.


    x-


    & ze zullen er idd wel van weten, maar zoiets zouden ze écht niet zelf verzinnen, dat zou véél te laag zijn voor TH =).


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik vind dat je gelijk hebt, en ik geef RESCUExME gelijk; Er staat idd veel op hun site 'stem op dit' en al die shit ;S
    Ik weet niet wat ik moet denken..waarschijnlijk geven ze ergens té ver een signeersessie in een Europese stad.
    Ik haat Amerika ook, maar gun hun toch succes. Alleen weet ik nog niet of ik ga stemmen. Het lijkt -zoals jij zegt- omkoperij ;S
    <3


    -

    (...)



    Ja, maar wij zien gewoon wel een verschil. Dat is alles. (Ik neem je hier niets kwalijk ofzo hé ^^) & natuurlijk, zij hebben hard gewerkt om te bereiken wat ze bereikt hebben, dus ja, dat verdienen ze. Maar, ons vragen ze zo veel te doen 'Stem dit' 'Kijk dat' 'Doe dat' en dat van die awards nu. De amerikanen moeten niets doen voor zo'n signeersessie hoor! Die krijgen dat gewoon in hun schoot geworpen. We gunnen hen het succes, maar er waren ook andere en vriendelijkere manieren (ten voordele van ons) om Amerika te veroveren. Da's al!

    x-


    nja, ze moeten ons er niet op zo'n manier bij betrekken. ik heb altijd op hen gestemt, maar bij dat laatste berichtje ga ik het absoluut niet doen, want dan gaan ze nog denken dat hun trucjes lukken ook, of zoiets. dat ze maar gewoon verder doen, er word zo wel genoeg op hen gestemt zonder dat ze heel hen site er moeten over volspammen, ze zijn echt wel goed genoeg om hun stemmmen te verdienen op een eerlijke manier =)


    Beeeeeeeesje :-)