• Hyeaa!

    Ik heb dus inderdaad Tokio Hotel - nieuws :') (Kan zijn dat er al een topic over is, maar ik heb de moeite niet genomen om te kijken.) DUS, TH zal een signeersessie geven in een Europese stad ALS wij op hen stemmen voor de MTV-awards en als ze verkozen worden in één van de categorieën daar. Maar ik vind dat echt pure omkoperij! Vinden jullie dat niet, dan? Wij willen toch niet dat ze beroemder worden in Amerika? Maar zij vragen ons wel om op hen te stemmen zodat ze lekker beroemd worden daar! Ik gun het hen wel enzo, maar toch wil ik het niet, snap je? Trouwens, stel dat jij de hele dag ligt te stemmen en dan blijkt dat de signeersessie in Kopenhagen is ofzo. Sorry, hoor, maar daar doe ik niet aan mee! Dat is OMKOPERIJ! Wat vinden jullie?

    En ben ik hier nu de enige die er wrokkig om is? Ze hebben ons laten vallen als bakstenen voor de Amerikanen! Ik gun ze hun succes echt wel, maar er waren andere manieren om dit te doen. Bv: na Bill zijn stemoperatie, ipv ONZE concerte te doen, nee hij gaat eerst terug naar amerika! Jezus, ik ben echt aeziohfaeziofaioezfz geen woorden voor --




    x-



    JEP, en daarmee ronden we dit af! xD

    AHahhahahaa, ik ben nu door! Byeee <3

    ik vind ook dat ze wa meer aandacht moeten geven aan de europese Fans...
    & het is oneerlijk dat ze nuu constant naa ginder gaan,ipv in Europa,ze zijn hier idd al bekent en het is heel moeilijk om door te breken in Amerika,maar ze moeten hun europese Fans niet verwaarlozen -.-
    maar ik ga wel stemmen,want ze hebben vorig jaar toch ook aan ons gevraagt om te stemmen nzuu,en hopelijk zullen ze,als ze winnen,ons niet vergeten en ook ons,de Europese Fans bedanken...
    xx


    everybody needs a song.

    HELEMAAL GELIJK.

    Ik vind dat ze in -nee,nietéén- een paar landen IN EUROPA een SIGNEERSESSIE moeten geven.
    Dat verdienen wij, als europese fans écht wel hoor.

    Ik wil best stemmen, maar hoe TH over de europese fans denkt, door ons zijn ze doorgebroken. -.-'


    -



    JEP, en daarmee ronden we dit af! xD

    AHahhahahaa, ik ben nu door! Byeee <3


    haha, x'D


    Beeeeeeeesje :-)

    (...)



    Ja, maar wij zien gewoon wel een verschil. Dat is alles. (Ik neem je hier niets kwalijk ofzo hé ^^) & natuurlijk, zij hebben hard gewerkt om te bereiken wat ze bereikt hebben, dus ja, dat verdienen ze. Maar, ons vragen ze zo veel te doen 'Stem dit' 'Kijk dat' 'Doe dat' en dat van die awards nu. De amerikanen moeten niets doen voor zo'n signeersessie hoor! Die krijgen dat gewoon in hun schoot geworpen. We gunnen hen het succes, maar er waren ook andere en vriendelijkere manieren (ten voordele van ons) om Amerika te veroveren. Da's al!

    x-


    Kan er me iemand dan eens zeggen wat voor verschillen jullie zien? Want ik zie ze echt niet...:D En van die signeersessies, ik zou idd ook nog wel eens zo'n signeersessie willen, maar ze hebben dat in het begin in Duitsland wrs ook wel gedaan. En ik ben gwn blij dat ze hier nog eens een feest en een signeersessie willen houden, dus stem ik erop. Het is toch stom dat je wel een signeersessie wil, maar dan niet op ze gaat stemmen omdat je de manier waarop ze het vragen niet leuk vindt? Als iedereen zo denkt krijgen ze straks géén award, en komt er geen feest en geen signeersessie. En dat is toch niet wat jullie willen? Of begrijp ik jullie nu verkeerd?:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Kan er me iemand dan eens zeggen wat voor verschillen jullie zien? Want ik zie ze echt niet...:D En van die signeersessies, ik zou idd ook nog wel eens zo'n signeersessie willen, maar ze hebben dat in het begin in Duitsland wrs ook wel gedaan. En ik ben gwn blij dat ze hier nog eens een feest en een signeersessie willen houden, dus stem ik erop. Het is toch stom dat je wel een signeersessie wil, maar dan niet op ze gaat stemmen omdat je de manier waarop ze het vragen niet leuk vindt? Als iedereen zo denkt krijgen ze straks géén award, en komt er geen feest en geen signeersessie. En dat is toch niet wat jullie willen? Of begrijp ik jullie nu verkeerd?:D


    wat wíj willen, is dat ze niet enkel een signeersessie geven omdat ze dan een awardje willen, maar dat ze echt een signeersessie geven voor de fans. ze moeten het niet als een reden gebruiken om meer awards binnen te halen :S


    Beeeeeeeesje :-)

    (...)

    wat wíj willen, is dat ze niet enkel een signeersessie geven omdat ze dan een awardje willen, maar dat ze echt een signeersessie geven voor de fans. ze moeten het niet als een reden gebruiken om meer awards binnen te halen :S


    Ja, ok ik ben akkoord:D
    Maar toch stem ik op ze, want ik wil dat feest en die signeersessie!:)


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Ja, ok ik ben akkoord:D
    Maar toch stem ik op ze, want ik wil dat feest en die signeersessie!:)




    En we moeten ook in gedachten houden dat het maar in één land is! Stel je voor: In Denemarken ofzo! Dan hebben wij daar toch niets aan? En inderdaad, zoals RESCUExME gezegd heeft, wij willen een signeersessie omdat we dat waard zijn als fans, niet om ons aan te moedigen om op hen te stemmen!
    Ik stem niet! omdat ze om een slechte reden handtekeningen uitdelen. Oja, er gaat een signeersessie zijn als ze winnen! Daar ben ik nu pas achtergekomen door de officiële Belgische site! :')

    x-

    Wat hebben we er nou aan als het in EEN Europese stad is?! Ik durf te wedden dat als die signeersessie er komt dat het dan in Frankrijk is. DUS WHAT THE HELL HEBBEN WE DAARAAN? ik kan niet eens stemmen want ik heb geen accoutn op die site van MTV en geen zin om die aan te maken ^^ maar weet je, ik vind dat ook omkoperij.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat hebben we er nou aan als het in EEN Europese stad is?! Ik durf te wedden dat als die signeersessie er komt dat het dan in Frankrijk is. DUS WHAT THE HELL HEBBEN WE DAARAAN? ik kan niet eens stemmen want ik heb geen accoutn op die site van MTV en geen zin om die aan te maken ^^ maar weet je, ik vind dat ook omkoperij.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat hebben we er nou aan als het in EEN Europese stad is?! Ik durf te wedden dat als die signeersessie er komt dat het dan in Frankrijk is. DUS WHAT THE HELL HEBBEN WE DAARAAN? ik kan niet eens stemmen want ik heb geen accoutn op die site van MTV en geen zin om die aan te maken ^^ maar weet je, ik vind dat ook omkoperij.




    Eerlijk gezegd - en dit meen ik serieus, en nee, ik probeer hiermee Nederland of eender ander land de loef af te steken - Eerlijk gezegd denk ik dat België ene grote kanshebber is om de signeer sessie te houden. Want Tom zei in één van de afleveringen: 'We moeten jullie nog wat,' dus? Waarschijnlijk is het niet zo, maar ik kan er niet aan doen dat ik dat denk x D

    (...)



    En we moeten ook in gedachten houden dat het maar in één land is! Stel je voor: In Denemarken ofzo! Dan hebben wij daar toch niets aan? En inderdaad, zoals RESCUExME gezegd heeft, wij willen een signeersessie omdat we dat waard zijn als fans, niet om ons aan te moedigen om op hen te stemmen!
    Ik stem niet! omdat ze om een slechte reden handtekeningen uitdelen. Oja, er gaat een signeersessie zijn als ze winnen! Daar ben ik nu pas achtergekomen door de officiële Belgische site! :')

    x-


    Wat bedoel je met dat je er net bent achtergekomen dat er een signeersessie gaat zijn? Daar gaat het hier toch al heel de tijd over?:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Wat bedoel je met dat je er net bent achtergekomen dat er een signeersessie gaat zijn? Daar gaat het hier toch al heel de tijd over?:D




    Ahahaha, ja nee, ik bedoel dus: er komt pas een signeersessie als ze een award winnen. & ik dacht eerst dat het gewoon zou zijn als ze geselecteerd zouden zijn in een bepaalde categorie. Niet dus :')

    (...)



    Ahahaha, ja nee, ik bedoel dus: er komt pas een signeersessie als ze een award winnen. & ik dacht eerst dat het gewoon zou zijn als ze geselecteerd zouden zijn in een bepaalde categorie. Niet dus :')


    Neeh idd, daarom zit ik dus te stemme:D
    Maar ik veronderstel dat ze dat in Duitsland gaan doen, en das toch niet zó onmogelijk ver?


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Neeh idd, daarom zit ik dus te stemme:D
    Maar ik veronderstel dat ze dat in Duitsland gaan doen, en das toch niet zó onmogelijk ver?




    Nee, dat is inderdaad niet zo ver. Maar, wat ik er teveel aan vind is dat ze zeggen 'Het land dat ons de meeste stemmen geeft' Van het hele gedoe is dat de druppel die de emmer doet overlopen. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind dat dat zo is. het is een SUPERBELACHELIJKE EN ZIELIGE actie en ik hoop dat geen enkele fan er zich aan laten vallen!