• Voor de Limburgers, en eventueel de brabanders maar dat denk ik niet.
    Wie gaat er de elfde van de elfde naar Maastricht? :9~


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik hoorde dat iedereen dan gaat spijbelen enzo. Maar ik weet niet eens precies wat er dan is ;p dus, tell me.
    Limburggggg euhj.


    I live for the applause, you will die for it.

    11/11 haha ik had daar zaterdag al feest voor :')Maar ik ga niet naar Maastricht.:9~


    Everything is worse without music.

    Wij hebben daar geen vrij voor gekregen. Utrecht & carnaval = niet leuk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Parviainen schreef:
    Ik hoorde dat iedereen dan gaat spijbelen enzo. Maar ik weet niet eens precies wat er dan is ;p dus, tell me.
    Limburggggg euhj.

    Haha ja, onze klas vooral :'D Wedden dat de helft naar de dokter moet. Maar ik blijf gewoon daar en ga er dan na school heen haha, braaf hè.
    Nou ja, het is zeg maar de ''opening'' van de carnaval. (11/11, gekke getal you know.) En het is echt awesome. Niet dat we vrij krijgen maar er zijn gewoon ontzettend veel afspraken tijdens school gepland dan, kuch.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hm, ik weet het nog niet. Ik kán, maar ik heb nooit zin om carnaval te vieren. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dan ben ik lekkerthuis xà


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wóón er, dus ik ga heel misschien wel uit. Mensen die dat niet in M'tricht vieren, falen heel stiekem, want Maastricht is dé carnaval stad, natuurlijk.


    You move me ......... Kurt

    In België is het dan wapenstilstand (einde WOII) en heeft iedereen vrijaf. :9~


    Only losers can act the way you do

    TheDawson schreef:
    Ik wóón er, dus ik ga heel misschien wel uit. Mensen die dat niet in M'tricht vieren, falen heel stiekem, want Maastricht is dé carnaval stad, natuurlijk.

    Jij hoeft je niet eens te verkleden (puh)

    OT: Nee, ik ga niet. Ik en carnaval is geen goede combinatie XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Somnium schreef:
    In België is het dan wapenstilstand (einde WOII) en heeft iedereen vrijaf. :9~
    Doe maar ruig!


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij vieren helemaal geen carnaval in het noorden van het land ):


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chaos schreef:
    (...)
    Jij hoeft je niet eens te verkleden (puh)

    OT: Nee, ik ga niet. Ik en carnaval is geen goede combinatie XD

    Oke, ik herkende je niet, dus ik stond al helemaal klaar om een gemene opmerking te maken, maar aangezien jij het bent: Jawel, ik ga als jou dit jaar. EEN AAP-VIS.

    OT: 11/11 is gewoon - Wacht, word prins carnaval dan ook gekozen?


    You move me ......... Kurt

    Hier doen we er niet aan (krul)


    -

    Elf november is de dag da-hat mijn lichtje, da-hat mijn lichtje E-helf november is de dág da-hat mijn li-hichtje branden mag,. (nerd)

    TheDawson schreef:
    Ik wóón er, dus ik ga heel misschien wel uit. Mensen die dat niet in M'tricht vieren, falen heel stiekem, want Maastricht is dé carnaval stad, natuurlijk.

    Precieeeees 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.