• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Complicaties! -> zie beginpost.


    Ik zat er net al met Courtesan over te praten en wilde je net een berichtje sturen daarover xD wordt dus goed onderling afspreken (voor degene die samen reizen) welke treinen er genomen worden...

    ^ Inderdaad. Ik raad degene die met de treinen die langs de werkzaamheden gaan een trein eerder nemen, zodat er geen overstappen gemist worden en iedereen met zekerheid op tijd is. En als dat niet het geval is, is er altijd nog het wonder genaamd de mobiel :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voor mensen vanuit Utrecht word het op 11 december een heel gedoe. Er rijd geen trein rechtstreeks naar Rotterdam Alexander (kan je opmaken uit de link in de beginpost). Ik snap niet helemaal of je via Rotterdam Centraal dan wel in Rotterdam Alexander komt.
    Verder heb ik Purmerend ook nog gecheckt (als voorbeeld voor een andere richting) en ook vanaf Purmerend zijn er op 11 december werkzaamheden op 1 van de sporen richting Rotterdam Alexander.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 22:34 ]

    Mensen ik ga niet. Ik ga de 17e al naar de Primark. Haal me maar van de lijst


    Today will be Girl's Day party with you~

    de datum veranderen is voor mij geen optie, ik heb inderdaad vrij gevraagd voor dat weekend, mn baas ziet me al aankomen dat ik voor een ander weekend vrij moet gaan vragen, nee gaat m voor mij niet worden, plus langere reistijden zijn wel te verwachten in de winter, t is nu nog hopen dat het niet ongelooflijk hard gaat sneeuwen ofzo waardoor er helemaal geen treinen meer rijden.

    Nee, ik pak liever een paar treinen eerder, dan dat de datum verplaatst wordt, en anders ben ik wel een van de mensen die af moet haken ja...

    De NS is dan wel dom zeg, precies de dag dat ze aan ons kunnen verdienen gaan ze met de sporen kutten. O.0

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 23:06 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oh, trouwens, er stoppen geen treinen bij Alexander die dag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Oh, trouwens, er stoppen geen treinen bij Alexander die dag.

    FUCK FUCK shit kut verdee. T_T


    *insert philosophical cringe expression here*

    dus nu wordt het alsnog centraal? ook al stond dat dan niet op de planning....

    Hel schreef:
    dus nu wordt het alsnog centraal? ook al stond dat dan niet op de planning....

    Mijn pa vraagt zich af of Rotterdam Centraal dan niet ook problemen geeft.
    Ookal gaat er wel een om-trein naar ofzo.

    tjah.... Ik wil anders morgen wel even bij de NS navraag doen? als ze überhaupt al iets weten...

    Hel schreef:
    tjah.... Ik wil anders morgen wel even bij de NS navraag doen? als ze überhaupt al iets weten...

    doen!

    Kunnen we niet allemaal naar de NS gaan mailen om hun plannen te verzetten? =3


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    Kunnen we niet allemaal naar de NS gaan mailen om hun plannen te verzetten? =3


    Denk niet dat ze dat voor 20 mensen gaan doen xD

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 23:13 ]

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Mijn pa vraagt zich af of Rotterdam Centraal dan niet ook problemen geeft.
    Ookal gaat er wel een om-trein naar ofzo.


    Het is in ieder geval 10x zo makkelijk om bij Rotterdam centraal te komen. Ik denk dat Alexander een beetje onmogelijk wordt ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.