• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Oke. I've got an idea.
    We nemen gewoon allemaal een trein eerder en maken een PB aan met onze nummers, zodat we mekaar kunnen bereiken mocht er wat mislopen. Als ik een trein eerder neem ben ik om ongeveer half 1 in R'dam A. Mocht er toch gezanik komen dan heb ik een half uur resttijd.

    Misschien wilt een MOD dan wel zo lief zijn een PB te sturen aan iedereen die mee gaat en om zijn/haar nummer vragen. (Ik heb namelijk uit vertrouwelijke bronnen vernomen dat zij berichten naar meerdere mensen tegelijk kunnen sturen:P)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Misschien wilt een MOD dan wel zo lief zijn een PB te sturen aan iedereen die mee gaat en om zijn/haar nummer vragen. (Ik heb namelijk uit vertrouwelijke bronnen vernomen dat zij berichten naar meerdere mensen tegelijk kunnen sturen:P)

    Kruuuuuuul!


    No growth of the heart is ever a waste

    Het hele punt is, dat er geen treinen bij Alexander stoppen. En ik ben persoonlijk niet van van plan om extra veel uit te geven om met de bus naar Alexander te gaan. De bus nemen naar Alexander vanaf Centraal is namelijk duurder dan een kaartje,


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Het hele punt is, dat er geen treinen bij Alexander stoppen. En ik ben persoonlijk niet van van plan om extra veel uit te geven om met de bus naar Alexander te gaan. De bus nemen naar Alexander vanaf Centraal is namelijk duurder dan een kaartje,
    Nee, alleen de trein van Rotterdam Centraal en Gouda/Utrecht Centraal met de omgeleide Intercity -hatever that means- stopt niet in Alexander.

    Hier onder lees je de omreisadviezen zodat je er wél kunt komen:

    Omreisadviezen voor het hele weekend
    *reis tussen Delft, Rijswijk, Den Haag Moerwijk, Den Haag HS en Gouda,Utrecht Centraal via Den Haag Centraal
    *reis tussen Utrecht Centraal en Roosendaal, Breda Vlissingen via 's-Hertogenbosch
    *reis tussen Rotterdam Centraal en Arnhem, Nijmegen via Breda en 's-Hertogenbosch

    Extra reistijd:
    *Een kwartier tot een half uur


    *dit staat ook onderin de begin post btw.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 21:14 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Sniper schreef:
    Oke zoals ik het nu zie hebben we twee opties: Of naar Alexander met bussen ed of de datum verschuiven.
    Centraal valt denk ik af omdat de organisatoren daar niet heen kunnen...

    Verschuif die datum! Verschuif die datum! Dan kan ik wél komen! Ö

    Dit schiet nu al niet op, mede door werkzaamheden, en dan is het uberhaupt nog maar de vraag of het nog door gaat in verband met het weer, waar volgens mij nog niemand rekening heeft gehouden, op moment dat het gaat sneeuwen gaat t hele feest ook al niet door.
    Plus, dit staat ook nog in de post van de NS:

    reis tussen Rotterdam Centraal en Gouda/Utrecht Centraal met de omgeleide Intercity. Deze Intercity stopt niet in Rotterdam Alexander.
    Dus, iedereen die met die trein komt heeft al een probleem afgezien van extra reistijden..

    Oke, dan lijkt 't me beter om de datum te verschuiven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Washington schreef:
    (...)Nee, alleen de trein van Rotterdam Centraal en Gouda/Utrecht Centraal met de omgeleide Intercity -hatever that means- stopt niet in Alexander.

    Hier onder lees je de omreisadviezen zodat je er wél kunt komen:

    Omreisadviezen voor het hele weekend
    *reis tussen Delft, Rijswijk, Den Haag Moerwijk, Den Haag HS en Gouda,Utrecht Centraal via Den Haag Centraal
    *reis tussen Utrecht Centraal en Roosendaal, Breda Vlissingen via 's-Hertogenbosch
    *reis tussen Rotterdam Centraal en Arnhem, Nijmegen via Breda en 's-Hertogenbosch

    Extra reistijd:
    *Een kwartier tot een half uur


    *dit staat ook onderin de begin post btw.

    Maar ik maakte daar nergens uit op dat je wel in Alexander kan komen via een andere route/spoor/whatever.
    Dus als jij dat er wel uit op kan maken, kan je het me dan misschien in eigen woorden vertellen? :$

    En oke, ik stuur wel naar iedereen een mailtje om zijn/haar nummer..
    Haha, volgens mij ben ik de enige mod die mee gaat? x'D
    Ik zet er wel in dat iedereen zn/haar nummer aan Gaby moet geven. Okey? -wacht op toestemming-

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Maar ik maakte daar nergens uit op dat je wel in Alexander kan komen via een andere route/spoor/whatever.
    Dus als jij dat er wel uit op kan maken, kan je het me dan misschien in eigen woorden vertellen? :$

    En oke, ik stuur wel naar iedereen een mailtje om zijn/haar nummer..
    Haha, volgens mij ben ik de enige mod die mee gaat? x'D
    Ik zet er wel in dat iedereen zn/haar nummer aan Gaby moet geven. Okey? -wacht op toestemming-


    Dat omreisadvies is ook voor alles behalve rotterdam alexander, dat is het 'm ook (':

    Hel schreef:
    (...)

    Dat omreisadvies is ook voor alles behalve rotterdam alexander, dat is het 'm ook (':

    Ja, ddat had ik dus begrepen. Maar Iris zegt dat het wel kan, dus nu ben ik in de war ;o

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Ja, ddat had ik dus begrepen. Maar Iris zegt dat het wel kan, dus nu ben ik in de war ;o
    Luister niet naar mij! Hhaha. Misschien heb ík het wel verkeerd begrepen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Naar wanneer zou de datum dan verschoven moeten worden?


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    Naar wanneer zou de datum dan verschoven moeten worden?


    Ik denk niet dat het dan nog haalbaar is voor deze maand, gezien het topic eind? vorige maand al werd geopend.. en het voor de meeste mensen niet haalbaar is om het een week of zo, op te schuiven..

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Maar ik maakte daar nergens uit op dat je wel in Alexander kan komen via een andere route/spoor/whatever.
    Dus als jij dat er wel uit op kan maken, kan je het me dan misschien in eigen woorden vertellen? :$

    En oke, ik stuur wel naar iedereen een mailtje om zijn/haar nummer..
    Haha, volgens mij ben ik de enige mod die mee gaat? x'D
    Ik zet er wel in dat iedereen zn/haar nummer aan Gaby moet geven. Okey? -wacht op toestemming-

    Ik vind het van die nummers iig best, kan ik m'n contactpersonenlijst nog een beetje spekken. ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    xLovveexTHx PB'de me net dat ze samen met Hearted komt, dus haar kun je verplaatsen naar mensen die willen. ;d


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    *insert philosophical cringe expression here*