• Het ding is: Ik heb heel veel inspiratie momenteel. Vooral voor mijn SOTY-inzending. Met die inspiratie komen helaas ook veel vragen.

    Ik heb iemand nodig die ik omver kan gooien met vragen over het verhaal zelf, over het plot, over de vorm, de indeling van hoofdstukken, de lay-out en iemand die af en toe misschien een hoofdstukje kan lezen en me feedback kan geven.
    Het liefst heb ik contact via whatsapp.

    Ik heb iemand nodig die ik foto’s van stukjes kan sturen en vragen kan stellen. Ik verwacht niet direct antwoord, maar ik zou het fijn vinden als ik iemand af en toe kan raadplegen als ik onzeker over een stuk ben. Ben jij diegene?

    Het is geen fulltime job, maar ik zoek iemand waarmee ik af en toe gezellig daarover kan kletsen en ik wil niet het gevoel hebben dat elke keer dat ik iets vraag -zoals ik nu wel heb oeps- dat ik anderen ermee lastigval en dat niemand er echt op zit te wachten.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh, misschien wel verstandig om er even bij te vermelden dat het niet het meest geschikte verhaal is als je mentaal niet helemaal stabiel bent. (Sorry voor deze lompe manier van verwoorden. Ik kon geen andere verwoording vinden.) Het zal ongetwijfeld triggers bevatten, aangezien de hoofdpersoon zelfmoord pleegt.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wil je wel helpen, maar ik weet niet precies wat je zoekt. (genre, leeftijd enz.)

    Maar het lijkt me leuk om je te helpen! Dus als het je niet uitmaakt, mag je wel ff een PB sturen^^


    -

    Ik wil je ook wel helpen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het gaat overigens om dit verhaal ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Amethyst_ schreef:
    Ik wil je wel helpen, maar ik weet niet precies wat je zoekt. (genre, leeftijd enz.)

    Maar het lijkt me leuk om je te helpen! Dus als het je niet uitmaakt, mag je wel ff een PB sturen^^


    ars moriendi

    Amethyst_ schreef:
    Ik wil je wel helpen, maar ik weet niet precies wat je zoekt. (genre, leeftijd enz.)



    Kun je misschien uitleggen wat je hiermee bedoeld? Want wie me helpt maakt me niet uit. Het gaat me om een gezellig persoon die me kan helpen wat knopen door te hakken. Momenteel zit ik namelijk te twijfelen over de verdeling van de hoofdstukken en dat soort gedoe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    KOM ME MAAR LASTIG VALLEN ik denk dat ik wel kan helpen


    obsessive rage

    Ik wil altijd helpen, Anna!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sterrennacht schreef:
    (...)

    Kun je misschien uitleggen wat je hiermee bedoeld? Want wie me helpt maakt me niet uit. Het gaat me om een gezellig persoon die me kan helpen wat knopen door te hakken. Momenteel zit ik namelijk te twijfelen over de verdeling van de hoofdstukken en dat soort gedoe.


    Ik bedoelde dat het me niet helemaal duidelijk was naar wat voor iemand je op zoek was, maar ik wil je wel helpen!


    -

    Oehh je mag mij ook altijd lastig vallen haha ;P


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oké, dit is kinda ingewikkeld. Ik heb meer respons gekregen dan ik had verwacht.
    Als je nog geïnteresseerd bent, zou je me dan je nummer kunnen pb'en? Dan kan ik contact met jullie opnemen enzo en kan ik jullie lastigvallen met mijn vragen ^^


    look at the stars, look how they shine for you;