• Er staan nu 2 delen online!

    Ik ontmoete hem bij de EMA's in 2009,hij won samen met zijn broer en vrienden de prijs voor beste band en namen de prijs binnen die mijn ouders aan hun voorschotelde.Ze gaven een vet optreden en heel berlijn stond op zijn kop.Naar een geweldige show met veel goede artiesten en de camera's uitstonden,gingen de artiesten door naar een aftherparty,tevens mijn ouders.En omdat we toch ver van huis waren mocht ik mee.Sindsdien bloeide er een mooie vriendschap op tussen mij en Tom Kaulitz


    Shanice Dewy Smith staat bekend als de oudste dochter van Will Smith en Jada Pinkett Smith,ze is de 'normaalste' van de Smith kids en verdoet haar tijd met naar school gaan(ze zit op een aparte school voor kinderen met beroemde ouders en dergelijke),uitgaan,lol hebben met vriendinnen en nog meer dingen wat een 15 jarig meisje doet.Ze heeft een grote liefde voor zingen maar doet het alleen onder de douche of in haar kamer want ze wilt een zo normaal mogelijk leventje lijden.Maar als ze de gitarist van de bekende band Tokio Hotel ontmoet,staat haar leven nóg meer op haar kop.Zo komen ze in erge situaties en gebeurtenissen terecht en het wordt alsmaar erger als Will er achter komt dat Tom bekend staat als Player en Shanice verbied om met hem om te gaan.Dan moet Shanice kiezen tussen haar vriendschap met Tom of voor haar oude leven en hem nooit meer zien.

    Klikiee

    ik heb nog pas één deel,maar ik ben nu al aan het verder schrijven en ik hoop dat hij de moeite waard is en mss een kudo?(aa')

    xxx
    bedankt als je hem hebt gelezen(flower)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 13:54 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~