• hallo guys,
    ik heb een vraag.

    Want mensen die ik ken zijn heel verschillend van mening over de blackberry, dus ik vroeg me af, vinden jullie een blackberry fijn of niet?
    of stel een vriend/familielid/etc. heeft er een, vinden ze die fijn?

    -ja ik ben aan het kijken voor een nieuwe mobiel :Y)-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nee, ik vind het werkelijk niets Ö, ik vind het maar een stomme hype xD
    Al heb ik wel een mobiel met een qwerty toetsenbord :3


    I don't need words to feel those lips.

    nee ze zijn irritant mensen zijn er de hele dag mee bezig je kan niet meer normaal met ze praten of ze kijken alweer op dat ding of ze gepingt worden:@


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik krijg een Blackberry in december ;] Ik heb nu een Lg Viewty & gsm's me touch is echt brol hé. De Blackberry ziet er cool uit ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    shadowsalyer schreef:
    De Blackberry is de best gehypte telefoon ooit omdat:
    -Het scherm is echt kut, terwijl dat toch echt wel van belang is, je kijkt er blijkbaar de hele dag naar.
    -P!ng faalt, je moet eerst een abbo erop nemen, en wat krijg je ervoor? Precies, hetzelfde als wat Mail en MSN/GTalk/ander IM allang deden. Het ergste is nog dat iedereen nu ineens ping moet hebben, maar ik blijf gewoon bij MSN.
    -(persoonlijk) Het toetsenbord faalt, de toetsen zijn te klein
    -De prijs, voor hetzelfde geld krijg je een HTC Desire, met beter scherm, Android, snellere CPU, need I go on?
    -(persoonlijk) Het ding is echt super lelijk, er bestaan geen grotere design fouten.

    dit is toch allemaal jouw eigen mening (krul)
    haha, maar dankje vooor antwoorden?

    Sniper schreef:
    Ik snap niet waarom mensen Blackberry's haten omdat ze populair zijn. Das toch geen argument? Althans, dat vind ik. Zeg dan op z'n minst 'omdat de Bluetooth kut is' ofzo. Wat bij mij dus wel het geval is, maar verder ben ik er tevreden mee.

    @ YoYoYoghurt: Kun jij wel Bluetoothen zo ja, hoe? (krul)

    Je hoeft toch ook geen argument te hebben. Soms haat je dingen gewoon :')


    -

    Genius schreef:
    Klasgenoot van me is verliefd op zijn ding. Maar ik vind het echt van die kut dingen, gewoon omdat iedereen er 1 wil (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ik heb nu een HTC Diamond, en ik word onderhand gek van die touchscreen, ik wil terug naar qwerty, maar ik zou zelf geen BB nemen. Die dingen liggen zo weer in de tweedehandswinkels :')


    we've only said goodbye with words

    Een vriendin van mij heeft sinds kort 1. En hij typt echt zoo lekker! Ik wil hem ook.

    Hmm, ik steel hem wel eens van een vriendin van me maar ik snap niet hoe die dingen werken. Ik weet nooit waar je kan kijken om een foto te maken, hoe je de twitter pagina kan openen etc.
    Maar hij typt wel lekker.(krul) (Als mijn vriendin eindelijk heeft uitgelegd waar alles zit.)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb een Blackberry Bold 9000 and I love it <3


    But love's a malady without cure

    Ik vind hem amezing.
    Ik heb een BB Curve 8900.
    Ik had hem trouwens voordat iedereen zo'n babytje wou.


    Freak of nature

    Genius schreef:
    Klasgenoot van me is verliefd op zijn ding. Maar ik vind het echt van die kut dingen, gewoon omdat iedereen er 1 wil (krul)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.