• Seks op jonge leeftijd kan de carrièrekansen schaden. Jongens en meisjes die hun maagdelijkheid voor hun zestiende verliezen, vinden zichzelf namelijk al volwassen en stoppen sneller met studeren. url=http://www.she.be/jij/aid990018/seks-op-jonge-leeftijd-schaadt-carrierekansen.aspx]Lees verder[/url


    Zijn jullie het daarmee eens? Ik denk dat de users onder ons die al seks hebben/hadden voor hun 16de hiermee oneens zijn, maar onbewust het toch zelf ondervinden gaan. Het is afgeleid uit een onderzoek, dus het kan geen onzin zijn.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 11:15 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zwanger raken en/of het opnemen en op internet zetten is natuurlijk niet zo slim, maar met mij gaat het verder goed tot nu toe :P

    Wel als je een kind krijgt, maar anders niet denk ik... Ik weet het niet, hangt ook van het kind af.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik snap niet waarom je snel zou stoppen met studeren, vanwege sex voor je 16de. Het heeft vast een andere verklaring, en nee, ik weet niet welke...


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het best wel raar, maar als je er even over nadenkt lijkt er wel iets logisch in te zitten. Ik kan me best voorstellen dat het soms klopt (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb seks gehad voor mijn zestiende, maar ik zit nu in mijn examenjaar, daarna ga ik MBO doen en dáárna nog een keer HBO. Ik ben het er dus mee oneens.


    Ik ben gemeen xoxo

    SuperJunior schreef:
    ik zie eerlijk gezegt het probleem niet in, zo lang je het zelf maar wil en niet gepushed word door je vriend.


    your eyes are like stars in the night.

    Eh.. dat weet ik niet eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geloof dat het in de meeste gevallen toch echt niet klopt. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Goh, echt bullshit. Ik deed het op mijn 15e voor het eerst en zit nu in 5VWO en ga criminologie studeren in leiden .__.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 15:29 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Archer schreef:
    Dat hangt er vanaf in welk milieu je dat gaat zoeken denk ik.


    All this dampness is damp.

    Stiekem word ik vrij boos van deze achterlijke stelling. Waarom zou je korter school gaan als je seks hebt gehad voor je 16e? Wat heeft school in godsnaam te maken met seks?
    Als je jezelf volwassener vind hoef je toch niet meteen met school te stoppen? En wtf, waarom zou je volwassener zijn als je al seks hebt gehad? Je kan nog steeds het gedrag van een normale scholier hebben :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol, ik heb op me 15e al seks gehad en ik stop echt niet met studeren, ik wil zelfs na deze MBO opleiding nog een opleiding doen.
    Dus wat een gelul is dat zeg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Romances schreef:
    Stiekem word ik vrij boos van deze achterlijke stelling. Waarom zou je korter school gaan als je seks hebt gehad voor je 16e? Wat heeft school in godsnaam te maken met seks?
    Als je jezelf volwassener vind hoef je toch niet meteen met school te stoppen? En wtf, waarom zou je volwassener zijn als je al seks hebt gehad? Je kan nog steeds het gedrag van een normale scholier hebben :')

    Lol, dan zal ik binnenkort wel met school moeten stoppen aangezien ik op mijn 14e voor het eerst seks had (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bro schreef:
    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Ik vind sowieso voor je zestiende seks hebben, verschrikkelijk vroeg.

    Maar dat van stoppen met school vind ik wel echt bullshit.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 15:57 ]