• Seks op jonge leeftijd kan de carrièrekansen schaden. Jongens en meisjes die hun maagdelijkheid voor hun zestiende verliezen, vinden zichzelf namelijk al volwassen en stoppen sneller met studeren. url=http://www.she.be/jij/aid990018/seks-op-jonge-leeftijd-schaadt-carrierekansen.aspx]Lees verder[/url


    Zijn jullie het daarmee eens? Ik denk dat de users onder ons die al seks hebben/hadden voor hun 16de hiermee oneens zijn, maar onbewust het toch zelf ondervinden gaan. Het is afgeleid uit een onderzoek, dus het kan geen onzin zijn.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 11:15 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oké. Ik krijg dus een kutleven? :'D Lol jk.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 18:57 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Archer schreef:
    Dat hangt er vanaf in welk milieu je dat gaat zoeken denk ik.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ja vast. Ikzelf vind het grote onzin, eerlijk gezegd. Maar ja, wie ben ik. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Echtwel, ik stop morgen gelijk met school want ik ben al zó volwassen. Pff, ik kan de hele wereld in me eentje aan. Ik ben lekker al ontmaagd dus ik ben nu volwassen. Echt wel. : D [/sarcasm]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou het me goed niet weten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Romances schreef:
    Stiekem word ik vrij boos van deze achterlijke stelling. Waarom zou je korter school gaan als je seks hebt gehad voor je 16e? Wat heeft school in godsnaam te maken met seks?
    Als je jezelf volwassener vind hoef je toch niet meteen met school te stoppen? En wtf, waarom zou je volwassener zijn als je al seks hebt gehad? Je kan nog steeds het gedrag van een normale scholier hebben :')
    Zeg dat m'n moeder alsjeblieft! -smeekt-
    Die vindt dat ik de komende zes jaar nog geen vriend hoef te hebben omdat ze bang is dat dat alleen maar 'afleidt'. Nou, ik heb de afgelopen paar weken lopen werken op een niet normaal tempo en dan begint ze te zeiken over 'afleiding'. Goddamnit...


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)Zeg dat m'n moeder alsjeblieft! -smeekt-
    Die vindt dat ik de komende zes jaar nog geen vriend hoef te hebben omdat ze bang is dat dat alleen maar 'afleidt'. Nou, ik heb de afgelopen paar weken lopen werken op een niet normaal tempo en dan begint ze te zeiken over 'afleiding'. Goddamnit...

    lang leven moeders *kug kug*(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat een Bullshit zeg!

    ik ben het er niet mee eens. volgens mij is dat niet eits dat bij elkaar hoort, en bovendien zou ik niet zeggen, dat als je ontmaagd bent, dat je dan volwassen bent ofzo...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind 't niet waar ofzo, ligt meer aan jezelf. Ik zou me daardoor niet volwassen gaan voelen denk ik.


    Smile and live.

    Ghaha. M'n moeder was het er - hoe verrassend - mee eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    SuperJunior schreef:
    ik zie eerlijk gezegt het probleem niet in, zo lang je het zelf maar wil en niet gepushed word door je vriend.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ergens zie ik er wel de logica,maar of het ook echt klopt weet ik niet.
    Zeker omdat mensen die voor hun 16e naar bed zijn gegaan soms een bepaalt type is die sowieso niet zo studerend zijn.
    Ik zeg niet dat iedereen zo is maar er zijn er wel veel van.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 17:09 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    reyon schreef:
    Ik zie niet in wat sex en studeren met elkaar te maken hebben.
    Uiteindelijk is dit écht iets wat af hangt van persoon tot persoon en er zijn genoeg mensen die hun studies verpesten en hun maagdelijkheid wel behouden (A)


    Never forget the things that make you smile

    Ben ik even blij dat ik het na mijn 16e heb gedaan (krul)


    -