• Seks op jonge leeftijd kan de carrièrekansen schaden. Jongens en meisjes die hun maagdelijkheid voor hun zestiende verliezen, vinden zichzelf namelijk al volwassen en stoppen sneller met studeren. url=http://www.she.be/jij/aid990018/seks-op-jonge-leeftijd-schaadt-carrierekansen.aspx]Lees verder[/url


    Zijn jullie het daarmee eens? Ik denk dat de users onder ons die al seks hebben/hadden voor hun 16de hiermee oneens zijn, maar onbewust het toch zelf ondervinden gaan. Het is afgeleid uit een onderzoek, dus het kan geen onzin zijn.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 11:15 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als ik dit had geweten had ik gezorgd dat ik voor mijn 16e geen seks zou hebben gehad:P


    Bad decisions make good stories.

    Desecrate schreef:
    Stiekem word ik vrij boos van deze achterlijke stelling. Waarom zou je korter school gaan als je seks hebt gehad voor je 16e? Wat heeft school in godsnaam te maken met seks?
    Als je jezelf volwassener vind hoef je toch niet meteen met school te stoppen? En wtf, waarom zou je volwassener zijn als je al seks hebt gehad? Je kan nog steeds het gedrag van een normale scholier hebben :')
    Ik dus ook >,<


    Life is hard and then we die

    Everest schreef:
    Dat hangt er vanaf in welk milieu je dat gaat zoeken denk ik.


    Food.

    zware bullshit. mijn mama had mijn grote broer toen ze 17 was, en had 3 jaar later mij, en 2 jaar na mij een master in pedagogiek.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mensen stoppen met studeren omdat ze denken dat werken belangrijker is dan kennis op doen. Je leert je hele leven lang van de fouten die je maakt.
    Sex en studeren staat los van elkaar...
    Het kan je studie wel beïvloeden door middel van stomkoppen die denken dat sex belangrijker is dan gewoon je best doen..
    Stomme fouten worden ondervonden door mensen die niet beter weten.


    De fouten in je leven worden je nooit meer vergeven.

    Nou nee, ik ga jullie niet over mijn sexleven vertellen, maar ik kan wel zeggen dat stoppen met school en seks niks met elkaar te maken hebben. Ik ben ook gestopt (met certificaten dan wel nog) en dat heeft daar echt niks mee te maken. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nu moeten we ons allemaal als nonnen gaan kleden tot we 18 zijn, en dan mogen we eindelijk zoenen. Dude, wtf?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Niet mee eens, het ligt gewoon aan de persoon wanneer hij/zij er klaar voor is :')


    and only now do you realize that you miss me

    Everest schreef:
    Dat hangt er vanaf in welk milieu je dat gaat zoeken denk ik.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het eigenlijk nergens op slaan, op een bepaalde leeftijd seks bepaalt je carrière? Ik denk dat het er los van staat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat slaat dus echt nergens op.


    ~ la-la-laaa.