• Voor 10 seconden :3
    Wij waren zo naar het 8 uur journaal aan het kijken, en ze hadden het over die man die Milly had vermoord. En aangezien Milly bij mij op school zat en ik haar kende, ging zij dus bloemen voor haar neerleggen. En dat zag je dus net op tv voor tien seconden.

    Wie van jullie is ook wel eens voor heel even op tv geweest?(krul)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 20:14 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    I do!
    Tijdens de meet&greet met Cinema Bizarre. Van alle mensen die daar waren kwam uitgerekend ik gigantisch groot in beeld terwijl ik blozend aan Yu vraag of ik met hem op de foto mag. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was bij Popstars op tv, me vriendin die meedeed werd geintervieuwd door Nance. Ook op TV Rijnmond tijdens een voetbaltoernooi & bij bananasplit toen die Sipke-Jan in zo'n glazen ruimte stond in een museum :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik =D
    met ter land,ter zee en in de lucht ofzoiet xd


    Imperfection Is Beautiful

    Wauw, wel cool xD

    Ik ben bij Nickelodeon op tv geweest en heel even op rtl.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was ooit op tv in theo's bovenkamer A.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik ben op tv loos :]


    They fell in love, didn't they?

    Ik zat op de achtergrond van 'Gebuisd' en ik ben toen ik klein was eens op tv gekomen in het zwembad met school zwemmen.En ik had toen zo'n stomme felrode badmuts op. -dat was verplicht-
    En er is zo een zender geweest die filmpjes draaide van kinderen die een mop vertelde ofzo.En dat was dan hun reclame.
    En die zijn toen naar onze school gekomen dus toen kwam mijn gezicht ook wel in een paar van die filmpjes.(krul)


    effort never betrays you

    Ikke! Ikke! Ikke!
    Bij de Think Pink-actie tegen borstkanker ben ik echt lang in beeld geweest xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik. Fata Morgana, een seconde? En ook een hele documontaire' over toneelspelen en toen ging ik er voordragen. Toen ben ik een half uur lang -samengeteld- aan het woord geweest. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik, twee afleveringen van TMF awards countdown, dan iets van Freaky age waar ik in beel kwam, ik kom in beeld bij een clipje van freaky age, ik kom in beeld in een clipje van Fall out boy!!, op de regionale tv voor schrijf-ze-vrijdag (we hadden de pers gecontacteerd dus kwamen ze naar ons ^^), als klein kindje een seconde ofzo toen er iemand naar onze school kwam (ook op regionale tv),...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik nooit.
    Mijn vader wel bij Derek Ogilvie (ofzo) werd ie geïnterviewd over onze dode buurman.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb in een reclame gezeten (: heel kort maar hoor, maar toch...
    En ik ben wel eens geinterviewd op m'n moeder haar werk


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb ooit meegedaan aan iets voor speeltuinen voor gehandicapte kinderen ofzo? En de koningin was er, en toen ik met haar aan het praten was, was ik in beeld.
    En ik stond daarvoor ook nog met een megafoto in de krant XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, bij een finalewedstrijd van basketbal wat werd uitgezonden (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet dat ik me kan herinneren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.