• Tot nu toe kan je enkel een bèta aanvragen voor stories.
    Maar ik dacht nu dat het misschien ook handig zou zijn om het ook bij quizzen, topics en polls in te voegen. Sommige quizzen zijn namelijk erg lang enzo. En nee, het is niet omdat ik bèta ben ofzo dat ik dit voorstel. Ook moest ik geen bèta zijn, zou ik dit voorstellen (:

    Wat denkt Quizlet hiervan?
    Is het nodig?
    Is het handig?
    Zou het een verbetering van de site zijn?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:39 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Ik heb gehoord dat sommige mensen hun Series zijn kwijtgeraakt toen ze, ze wilden omzetten naar stories.

    Dan stonden ze toch gewoon bij een ander verhaal? Of tenminste dat is wat er toen tegen me 'gezegd' is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat denkt Quizlet hiervan?
    Ik snap niet wanneer je hulp nodig hebt bij een poll, een quiz wel.
    Is het nodig?
    Nee, maar het is wel leuk. (':
    Is het handig?
    Mwa, niet óverenthousiast.
    Zou het een verbetering van de site zijn?
    Het zou een leuk detail zijn, ja. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het lijkt me wel handig. Zeker bij topics lijkt me dat handig,maar lukt dat met wachttijden?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zelf vind ik het niet nodig. Een beta-reader is voor stories vind ik ;) En Quizzen, polls en topic kun je niet zo heel veel aan helpen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor quizen kan het misschien nog wel. Maar niet voor polls en topics. Ik vind het eigenlijk niet eens nodig.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Rosyln schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het zelf niet zo nodig... En we hebben het al druk genoeg met de hoofdstukken alleen?


    Dat wou ik dus net ook zeggen.
    Ik vind het daarom wel straf (zoals ze dat in Vlaanderen zeggen) dat een BR dat zelf voorstelt.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 21:23 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.