• She had fire in her veins and ember in her eyes


    De familie Reyes. Een gezin wat bekend staat om zijn successen in de juridische wereld, welvarendheid en de spontane verdwijning van hun toenmalige achttienjarige dochter. De zoektocht naar Talia Reyes, de jongste dochter, duurde niet lang. Welgeteld twee maanden en zestien dagen. Alle tranen en wanhopige gebeden waren als een rookgordijn voor de waarheid. Een waarheid die de familie absoluut wist.

    Het is 2012 wanneer Talia besluit haar rol als zwart schaap van de familie daadwerkelijk waar te maken en haar koffers pakt. Ze vertrekt naar New York, de stad die nooit slaapt. Zo jong, onwetend en onschuldig als ze is, komt ze al snel met de verkeerde mensen in aanraking. Het kost haar zes jaar om een reputatie op te bouwen, waar menig niet trots op is, maar Talia niet kan deren. Ze is een vechter, met een liefde voor haar vrijheid en een neus voor problemen.

    Problemen zijn als de zesentwintigjarige Jasper Jones' middelnaam. Waar hij ook komt, volgt chaos en als een echte koning van de stad is dat precies waar hij van geniet. Het duurde zes jaar voordat zijn ogen eindelijk op Talia vielen, maar toen dat eenmaal gebeurde, lieten ze haar ook niet meer los.

    And that sounds like a recipe for a beautiful disaster.


    • Onbekende personen
    • Romantiek
    • Drama
    • Nederlandstalig
    • Grof taalgebruik, absoluut 16+
    • Start in juni 2018
    • Geëindigd op -
    • Feedback mag altijd




    LINK KLIK HIER
    LINK KLIK HIER
    LINK KLIK HIER
    LINK KLIK HIER

    Wauw gaaf! Zeker even een abo.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Klinkt goed!! Ik kan Bad Reputation van Shawn mendes trouwens aanraden als soundtrack als je die nog nodig had.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    Klinkt goed!! Ik kan Bad Reputation van Shawn mendes trouwens aanraden als soundtrack als je die nog nodig had.


    Dat liedje heeft mij geinspireerd tot dit verhaal samen met Youth van Shawn c:

    FearlessFire schreef:
    (...)

    Dat liedje heeft mij geinspireerd tot dit verhaal samen met Youth van Shawn c:

    Oh, wat leuk! Hij zou trots zijn denk ik, hahah.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~