• Oh my god,ik had gehoord dat er een vrouw van een 7-ling bevallen is.Hoe veel pijn zou ze hebben gehad&what the fuck,ze zal nu wel een dikke vetkwab-buik hebben x'D


    geloven jullie het trouwens?O:


    Lalalalalalalala.

    Het kan wel heur, alleen ik heb medelijden met die vrouw Ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMG ja dat kan best want er was laatst op tv een waargebeurt verhaal een vrouw had een 11-ling :O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Euh.. Ja
    Als ze het zegge en als ze dat laten zien zal dat wel waar zijn he ^^


    Stop wishing, Start doing..

    OMG ja dat kan best want er was laatst op tv een waargebeurt verhaal een vrouw had een 11-ling :O


    what the fuck?


    Lalalalalalalala.

    Oharme die vrouw =O

    Wat lijkt me dat kut. o_O Dan heb je ineens zeven van die monsters.


    blame the bully.

    Wat lijkt me dat kut. o_O Dan heb je ineens zeven van die monsters.


    x'D


    Lalalalalalalala.

    Heb ik ook gehoord! Het zou echt lullig zijn als het een een eiige zevenling is xD Kun je ze niet meer uit elkaar houden :P

    Heb ik ook gehoord! Het zou echt lullig zijn als het een een eiige zevenling is xD Kun je ze niet meer uit elkaar houden :P

    Ja inderdaad, en volgens mij is één kind al zwaar om op te voeden, en dan heb je er zeven.


    blame the bully.

    4 Tommen, en 3 Billen x'D

    4 Tommen, en 3 Billen x'D

    Hehehehe^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    3 billtjes Wahuaha x'D

    en ik dacht dat een vriendiin van mij het al moeilijk had met een 4ling >.< arme vrouw !!


    A Noble was Born in Chaos

    Stel je voor. Je hebt zo op je 13 eerste keer seks gehad. Je bent van plan om het te verzwijgen voor je ouders, omdat je bang bent dat ze kwaad gaan zijn, en dan blijkt het dat je zwanger bent van een 7-ling Ö xD

    Volgens mij moet het wel leuk zijn, om 6 zusjes/ broertjes te hebben. Soms dan toch!


    Btw, wisten jullie dat het woord voor broers en zussen; Brusters is? :S
    Dat vind ik echt zoo dom x'D


    Toch raar woord? Brusters!
    xD