• heee, ik weet niet of dit hier moet maar okay. nou ik weet dat laxeerpillen best verkeerd zijn om af te vallen. maar een vriendin & ik overwegen het toch om te doen. we willen graag om de dag maar 1 laxeerpil gebruiken, plus veel water te drinken. ik heb gehoord dat als je teveel pillen neemt & weinig water drinkt, je darmen lui worden en je uitgedroogd raakt. geld dit het zelfde als je om de dag 1 laxeerpil neemt & veel water drinkt? & heeft iemand hier evaring mee? xxx

    Whut, no, daar heb ik geen ervaring mee. I'd do it the old school way if I were you: joggen, gezond eten en gewoon veel water drinken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het debiel dat je dat als afvalmiddel gebruikt. Sommige mensen gebruiken het omdat ze niet zonder kunnen en er zo verslaafd aan zijn door het gemakkelijke afvallen en jij OVERWEEGD het om te doen? Het is dat je hier niet mag schelden, maar doe alsjeblieft normaal.

    Neem alstublieft geen laxeerpillen. Er zijn gezondere manieren om af te vallen. ( Als dat dan al echt moet.) Probeer gewoon veel water te drinken, minder te snoepen en meer te gaan sporten. Dat kan al veel verschil maken! (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Als je dat doet, ben je gewoon hartstikke dom. Sorry hoor.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik en laxeermiddelen? Nee.
    Maar dat is echt een ongezonde manier om af te vallen. Probeer gewoon water te drinken, fruit te eten, goed te eten en te sporten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hooligan schreef:
    Ik vind het debiel dat je dat als afvalmiddel gebruikt. Sommige mensen gebruiken het omdat ze niet zonder kunnen en er zo verslaafd aan zijn door het gemakkelijke afvallen en jij OVERWEEGD het om te doen? Het is dat je hier niet mag schelden, maar doe alsjeblieft normaal.


    your eyes are like stars in the night.

    Gééééén pillen nemen! Drink water, eet fruit en sport. Na een tijdje wordt je gezonder en val je af. Maar neem géén pillen. Dat is echt héél ongezond. En vanaf dat je stopt met die pillen, kom je toch terug bij.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je valt er niet van af en als het goed is mag je ze niet eens kopen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Reticent schreef:
    Als je dat doet, ben je gewoon hartstikke dom. Sorry hoor.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RINGDINGDONG schreef:
    Je valt er niet van af en als het goed is mag je ze niet eens kopen

    Ga naar een willekeurige drogist en je krijgt het gewoon mee.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omg meent gij da?
    Als je wilt afvallen doe het dan teminste gezond..
    Doe gewoon aan sport en eet gezond, maar toch geen laxeerpillen :S

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 21:00 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Milim schreef:
    Gééééén pillen nemen! Drink water, eet fruit en sport. Na een tijdje wordt je gezonder en val je af. Maar neem géén pillen. Dat is echt héél ongezond. En vanaf dat je stopt met die pillen, kom je toch terug bij.


    effort never betrays you

    Ben je loco ofzo?


    I live for the applause, you will die for it.

    Echt, ik zou het niet doen.
    Als je gewoon gaat sporten en niet meer snoepen, val je ook af hoor! Die pillen zijn écht ongelofelijk slecht voor je, dat moet je echt niet doen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Reticent schreef:
    Als je dat doet, ben je gewoon hartstikke dom. Sorry hoor.


    "Ignite, my love. Ignite."