• heee, ik weet niet of dit hier moet maar okay. nou ik weet dat laxeerpillen best verkeerd zijn om af te vallen. maar een vriendin & ik overwegen het toch om te doen. we willen graag om de dag maar 1 laxeerpil gebruiken, plus veel water te drinken. ik heb gehoord dat als je teveel pillen neemt & weinig water drinkt, je darmen lui worden en je uitgedroogd raakt. geld dit het zelfde als je om de dag 1 laxeerpil neemt & veel water drinkt? & heeft iemand hier evaring mee? xxx

    geen pillen nemen
    probeer gewoon veel te bewegen, sportschool of joggen ofzo

    veel water drinken is wel goed en gezond eten natuurlijk
    :D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 21:19 ]

    Funeral schreef:
    En dan komt er een slotje op mijn topic omdat ik vraag naar tips om GEZOND af te vallen, dat zou mensen aanzetten tot anorexia. Sorry hoor, maar dan mag hier ook wel een slotje op.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    xEspana schreef:
    okay jullie hebben mischien wel gelijk, maar van elke keer dat proberen en proberen word ik down, omdat ik juist zo graag mn buik weg wil hebben. en had gelezen dat laxeerpillen best snel werken.. en als je er voorzichtig mee omgaat het helemaal niet zo super gevaarlijk is. ik zie wel dat ik doe, mischien probeer ik t nog 1 keer en als t daarna niet lukt.. x

    geloof me, door die pillen ga je je echt niet beter voelen.
    weet je waarvan je je beter gaat voelen. op je eigne kracht affvalen en dan naar het resultaat kijken. dan kan je trots in de spiegel kijken en denken [dit heb ik zelf gedaan]
    daar word je pas gelukkig van.
    en inderdaat het is heel moeilijk om af te vallen, maar denk aan wat je wilt berijken. dan kan iedereen afvallen. en zonder laxeerpillen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 21:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    geloof me, door die pillen ga je je echt niet beter voelen.
    weet je waarvan je je beter gaat voelen. op je eigne kracht affvalen en dan naar het resultaat kijken. dan kan je trots in de spiegel kijken en denken [dit heb ik zelf gedaan]
    daar word je pas gelukkig van.

    Inderdaad. Daar ga ik ook voor. Ben m'n 73 kilo zat (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het niet doen als ik jouw was, maar als je het doet dan ben je erg stom. Laxeermiddelen zijn voor verstopte darmen of als je niet goed kan poepen. Niet als je wilt afvallen.

    Funeral schreef:
    (...)

    Aan dat topic dacht ik inderdaad nog in the back of my mind. Een beetje zeikerig om daar een slot op te pleuren vond ik het wel.
    And you're right.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet je wat nog een probleem daarvan is? Dan stop je met het slikken van die krengen en dan is je buikje zo weer terug.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Waarom afvallen?
    je bent zoals je bent.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb een tijdje geleden laxeerpillen moeten gebruiken zodat mijn oogdruk omlaag ging. Maar oh je moet er veel van naar de plee. >.< Ik raad het iedereen af die het niet om medische redenen nodig heeft.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik neem dus aan dat je niet weet dat laxeermiddelen verslavend werken? OOK als je het om de dag neemt. Van het één komt het ander. En je valt er nog niet eens mee af, je verliest enkel vocht. Maargoed, als jij over een half jaar incontinent oid wilt zijn, is dat je eigen keus.

    Op een pro-ana site gekeken of zo?
    Come on, je valt er NIET van af. Het voert alleen het vocht sneller af. Maar ach, doe wat je niet laten kunt.. Overwegen jullie soms ook om pro-ana te worden of zo? :S
    Sorry ik word snel pissig over zulke dingen


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet doen!
    Just saying.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb een jaar lang laxeerpillen gebruikt /dont ask, prive redenen.
    Maar, echt, doe het niet. Het was een helljaar, en je wordt er alleen maar onzekerder van, omdat je dan langzamerhand gaat denken dat je dunner moet worden, en dat heb ik gehad. Echt, doe het alsjeblieft niet.
    Ga gezond doen, ipv laxeermiddelen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 21:48 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik sluit dit topic nu, omdat het over afvallen gaat en dan zeker op een verkeerde manier. Dat is al te lezen aan de reacties op dit topic.
    Omdat wij niet aansprakelijk willen worden gesteld als iemand door zo'n topic op Quizlet verkeerde dingen gaat doen, er te ver in door schiet, zijn dit soort topics niet toegestaan.