• Nou mijn verhaal begint ^^ Ik deed een opleiding van een jaar, nou die mensen ja je hebt baangarantie, ik zo goed. nou ik haal na een jaar mijn opleiding *Ik ben nu gastvrouw niv 2) Dus na vier maanden hadden ze nog geen baan voor me, dus ik nog werken in dezelfde restaurant waar ik het helemaal niet meer naar me zin heb, ze gebruiken me echt wel. Ik verdien ook nog geen eens wat, en ik krijg ook geen fooi dat vinden ze gewoon niet nodig.. Dus ik helemaal pissig.. Dus ik moest zondag werken, kwam me coach binnen gelopen werkcoach eigenlijk, die zei tegen me, Hes je moet maandag of dinsdag bellen, voor een afspraak want ik heb wat voor je gevonden.. Dus ik bellen nam ie niet op, ik dacht laat ik eens slim wezen ik ga mailen, en dat heb ik ook gedaan...
    Dus nu mag ik eindelijk op afspraak komen, en dan gaat ie vertellen waar ik ga werken ^^ Dus ik ben benieuwt.. Hih

    Dit moest er even uit.

    Ik hoop dat jullie het nog wel beetje snappen.. (A) Want ik kan nooit zo goed uitleggen haha..

    Maar ik dacht, doen jullie een opleiding of nog op school zitten of al werken...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wat leuk voor je! Ik zit op school, voorgezet onderwijs, laatste jaar!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik zit nog op school, ik zou eigenlijk vorig jaar nog aan een opleiding beginnen en dan zou ik aangepast rooster op school krijgen voor mijn opleiding. Maar ik ben blij dat ik het voorlopig alleen bij school heb gehouden. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik doe nog een opleiding (:


    -

    Ik hoop voor je dat het wat voor je is (:
    En ik doe nu 4H. Dus ik zit nog wel een tijdje aan school vastgeplakt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hanoena schreef:
    Wat leuk voor je! Ik zit op school, voorgezet onderwijs, laatste jaar!


    Ich auch (nerd)


    Alleen maar tranen van geluk

    5VWO, E&M ;)


    Life is hard and then we die

    5HAVO (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De gewone secundaire school. Latijn.
    Ik hoop dat je nieuwe werk je bevalt ;)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'