• Ik zit nu in mijn laatste jaar basis, en ik kan eigelijk niet wachten totdat ik in het middelbaar zit! Want ik heb zo'n hekel aan sommige in mijn klas, dan spreek ik het meest over Alexander! Maar ook ga ik ze wel allemaal missen!
    Hoe was jullie eerste dag van het middelbaar eigelijk? :D

    Me eerste dag... moet ik ff denken... Vaag.. Ik kwam bijna te laat ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kan ik me niet herinneren.
    Maar het is dan ook al bijna 6 jaar geleden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zou het niet weten... ik ben bijna klaar namelijk XD


    Life is hard and then we die

    het viel best mee, de eerste dag was het vooral kennis maken met de leerlingen en de vakken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Echt heel ongemakkelijk 0-0
    Als ik mensen pas net ken ben ik echt zo awkward als wat en die dag was geen uitzondering :')

    Nervwrecking x'D
    Eerste dag, nieuwe klas, nieuwe leraren. Je hebt alles nog bij je, hele tas vol boeken, etui met 20.000 pennen en meer schriften dan je nodig hebt, omdat je bang bent niet te kunnen beslissen welke je wilt x'D En niet te vergeten dat je graag huiswerk maakt de eerste weken D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    You'll probably regret saying that one day


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vluuv schreef:
    Echt heel ongemakkelijk 0-0
    Als ik mensen pas net ken ben ik echt zo awkward als wat en die dag was geen uitzondering :')


    Hahaha, ja als ik mensen de eerste dag pas ken, dan ben ik zo verlegen o.0

    Ik vond de brugklas echt heel leuk. Ik hoefde geen zak te doen en haalde allemaal 8en en 9s :$
    En mijn eerste dag........ tja niet heel bijzonder of zo. Gewoon wat kennismakingsdingen. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik voor die eerste dag al allemaal activiteiten had gedaan of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Rythmix schreef:
    het viel best mee, de eerste dag was het vooral kennis maken met de leerlingen en de vakken.


    comfort in c h a o s

    Mijn eerste dag kan ik me zelf niet meer herinneren, al làng geleden! Maar geloof me, het middelbaar is zwaar. Ik wou dat ik terug in de basisschool zat, haha. Zit nu in het 5de middelbaar, dus ik vrees dat het al te laat is D:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zit er al 2 jaar niet meer gelukkig.
    In mijn middelbare school periode zocht ik altijd ruzie met mensen. Maar ja die tijd ben ik voorbij gelukkig :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm.. Volgens mij kwam ik ook bijna te laat..
    Ik heb een kort temijn geheugen.. Wat niet erg slim is in mijn geval Xd..
    Ik heb een groot huis en raak veel dingen kwijt Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Hoe het was ? Hectisch. Ik wist totaal niet waar ik naartoe moest, de school heeft veel lokalen die zowat overal zijn en de leerkrachten maken een goede indruk zodat je ze leuk vindt, maar op het bijna einde van het jaar, leer je de leerkrachten pas echt kennen. Je boekentas is nog zwaarder en je moet elke dag heel goed controleren of alles wel in je boekentas zit. Daarbij moet je ook nog eens letten dat je alles wel meeneemt op het einde van de dag. Dus uhm, mijn dag was een ramp, ik had niemand ...

    Ik ging heeeeeeeeeeel erg vroeg naar de bushalte en nam daardoor een bus te vroeg; hij had hetzelfde nummer, maar dan met een 1 ervoor. Ook had het enige meisje uit m'n klas die ik een beetje kende plotseling besloten te gaan fietsen ipv met de bus omdat zij toch iets dichterbij woont. Voor de rest hectisch, maar leuk.

    Ik mis die school.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo