• I need you like a heart needs a beat

    ik had hem net gezien, best goed liedje, maar de clip is heel appart :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik vind het een beetje Lady GaGa achtig/wannebe, als ze net dat vergif heeft gegeven en dat ze met die zonnebril op zit.
    maar ik vind Hayley sowieso een beetje irritant worden...


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb hem al gezien. Ik vind de verhaallijn super bedacht, maar de uitvoering echt ronduit slecht. Hayley was eerst zo lekker zichzelf, maar nu begint ze negatief te veranderen. Naar mijn mening dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ik heb hem al gezien. Ik vind de verhaallijn super bedacht, maar de uitvoering echt ronduit slecht. Hayley was eerst zo lekker zichzelf, maar nu begint ze negatief te veranderen. Naar mijn mening dan.

    Zo super vet<3 ik had hem meteen de eerste dag op hun site gekeken, hun site was overvol!


    Don't dream your life, but live your dream!

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ik heb hem al gezien. Ik vind de verhaallijn super bedacht, maar de uitvoering echt ronduit slecht. Hayley was eerst zo lekker zichzelf, maar nu begint ze negatief te veranderen. Naar mijn mening dan.


    Hope goes lost but never dies.

    Wel leuk, maar dat roze haar is lelijk (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha ik vindt hem wel leuk. :') ik vindt het liedje zelf ook wel leuk terwijl ik nog nooit naar 1 van deze groep een nummer heb beluistert xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik vind hem leuk! :)


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    mooie clip. Ik vond hem een paar dagen geleden oppeens.

    Ik had liever een andere clip bij het liedje gezien.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Damn, ik blijf haar nieuwe haar zo lelijk vinden.

    Ik vind niks mis met de clip (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ach het gaat om de muziek, en dat is gewoon zoals paramore as far as I can hear, en die clip past er redelijk bij. Zeg eens eerlijk, hoe vaak kijk je nou een clip :P

    Het lijkt wel alsof iedereen langzaam verandert in Gaga-klonen. Ik hoop dat ze zichzelf weet te blijven. Ik vind haar haar wel leuk staan, maar de clip is niet bijzonder. Het lijkt ook niks te maken te hebben met het liedje, but that could just be me.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik hoorde hem 2 dagen terug voor het eerst. Ik vind het een super leuk liedje, maar ik erger me aan Hayley haar roze haar en ik dacht altijd dat ze zo zichzelf was, maar ze is echt negatief veranderd, dat vind ik erg jammer. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.