• Mijn school ligt midden in een woonwijk en is echt 10 meter verwijderd van huizen, aangezien iedereen de jeugd van tegenwoordig wel kent hebben die buren dus geklaagt omdat er patatbakjes met mayo aan de deurposten hingen, er cupasoup tegen de ramen werd gegooit en ga zo nog maar even door. Ze hebben dus al zo vaak geklaagt en het niet ophoud heeft de directeur en de concierges ingesteld dat nu elke leerling op een bepaalde dag een half uur na school moet prikken buiten.
    Ik vind dit zulke bullshit. Oke, ik vind het logisch dat die buren klagen maar waarom moeten diegene die er niks mee te maken hebben ook straf krijgen terwijl ze er niks mee te maken hebben? En ze hebben niet eens bewijs dat ik of iemand anders het was?
    Iemand anders wel is zulke belachelijke dingen op school gehad?

    omdat de wereld oneerlijk is.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Naja school suckt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    eikeldopje schreef:
    omdat de wereld oneerlijk is.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het leven is hard.


    Never fall for someone unless he's willing to catch you.

    Dat zuigt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat was bij ons ook altijd zo,, een bepaalde klas, en daar weer een paar mensen van, had corvee en moest binnen en buiten de school schoonmaken,,
    Maar dat sloeg ook echt nergens op,,


    Never forget the things that make you smile

    Ja, dat hadden wij ook eens, alleen werden wij dan met een groep van vijf man geroepen en onder de les.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sydan schreef:
    Naja school suckt.


    Life is a beautiful struggle

    Wij hebben een heel drukke klas, en krijgen daardoor altijd boze leraren, en dat zorgt weer voor extra huiswerk. ): *zucht*

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 21:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuck your life.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn middelbare stond ook midden in een woonwijk en er werd ook geklaagd maar niks mee gedaan x'D Ja het aan ons vertellen en zeggen dat we erop moet letten maar degene die zulke dingen uitvreten luisteren daar toch niet na.


    -

    Square schreef:
    Wij hebben een heel drukke klas, en krijgen daardoor altijd boze leraren, en dat zorgt weer voor extra huiswerk. ): *zucht*


    I hope heaven needs you more than I do now.

    bij is is het anders de huizen staan ook iets van 10 min van de school vandaan maar moet je nakomen omdat je gespijbelt hebt of eruit gestuurd bent of storend gedrag tijdens huiswerk uur mag je gaan corveen


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zou klagen!(krul)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Bij ons was het normaal dan elke leerling een bepaald aantal keer corvee deed. Dit veranderde pas toen ik in de vijfde zat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.